סאן דור מציגה: 10 יעדים אליהם תטוס הקיץ מישראל - זאת הרשימה

חברת התעופה הישראלית, תטוס השנה ל-10 יעדים שונים, כולל שניים שהוסיפה רק בתקופה האחרונה • "יעדי הנופש מתאימים לחופשת התאווררות ונמצאים במרחק טיסה קצרה מישראל"

פאפוס. צילום: gettyimages

חברת התעופה סאן דור מקבוצת אל על מציגה את לוח הטיסות לעונת הקיץ הקרובה הכולל 10 יעדי נופש אהובים במיוחד על הנוסעים הישראלים. יעדי הנופש הנמצאים במרחק של טיסה קצרה מציעים מבחר אפשרויות של חופשות למטייל הישראלי, בשילוב חופים וטבע, מגוון אטרקציות לכל המשפחה, חיי לילה, קולינריה ועוד.

לוח הטיסות שסאן דור תפעיל מחודש אפריל 2024 כולל כ-40 טיסות שבועיות ליעדי נופש קרובים כמו לרנקה ופאפוס שבקפריסין אליהן יופעלו כ-14 טיסות שבועיות, סלוניקי שביוון עם 4 טיסות שבועיות, טביליסי שבגיאורגיה עם 9 טיסות שבועיות, ורשה וקרקוב שבפולין אליהן יופעלו 8 טיסות שבועיות סה"כ, טיווט במונטנגרו עם 4 טיסות שבועיות וקישינב שבמולדובה עם 2 טיסות שבועיות.

סאן דור, צילום: עמי שומן

כמו כן, סאן דור תפעיל לראשונה טיסות סדירות לשני יעדים פופולאריים: רודוס שביוון ובטומי שבגיאורגיה. רודוס, יעד משפחות קלאסי ובטומי, עיירת נופש מפנקת שמצטרפת לאור הביקוש הגובר לטיסות לגיאורגיה. הקווים המדוברים, יחלו לפעול במהלך חודש אפריל הקרוב.

גל גרשון, מנכ"ל סאן דור מקבוצת אל על: "יעדי הנופש שלנו לקיץ מתאימים לחופשת התאווררות ונמצאים במרחק טיסה קצרה מישראל. השנה בעקבות עלייה בביקושים לחופשות ביוון ובגיאורגיה, סאן דור תרחיב את פעילותה במדינות אלה ותוסיף שני יעדים פופולאריים בקרב הקהל הישראלי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר