בשורה לטסים: אל על משיקה קווי טיסה לשני יעדים אהובים

חברת התעופה תפעיל טיסות ישירות לכרתים ולקפלוניה באמצעות חברת הבת שלה סאן-דור • הוספת הטיסות נובעת מהביקוש הישראלי לנופש ביעדים קרובים, לאחר ביטולי הטיסות לטורקיה • ההערכות: בקיץ ימריאו יותר מ-40 טיסות ביום לאיי יוון

מטוס אל על (ארכיון). צילום: משה שי

מרחיבים את טווח היעדים: חברת התעופה הישראלית אל על חשפה היום (חמישי) כי תחל להפעיל טיסות ישירות לשני יעדים חדשים: קפלוניה וכרתים. הטיסות יבוצעו בידי חברת הבת - סאן דור.

קפלוניה היא יעד פחות מוכר לתייר הישראלי, אך נחשב לאי מרהיב ביוון, שמוכר לתיירים רבים מאירופה. הסיבה להרחבת הטיסות ליעדים נוספים ביוון, לרבות לאי לסבוס, נעוצה בכך שאין טיסות ישירות לטורקיה. כפועל יוצא, התייר הישראלי מחפש חלופות מעניינות במדינה השכנה.

כרתים., צילום: Getty Images/iStockphoto

כרתים מוכרת לישראלים רבים שבילו בה לאורך השנים. מדובר ביעד נופש מבוקש מאוד ואל על תתחרה בקו הטיסות הזה עם חברות תעופה נוספות. כזכור, חברת וויז אייר הודיעה באחרונה על החלטתה להשעות את טיסותיה מישראל לאיי יוון המבוקשים ובהם כרתים, רודוס וסנטוריני. כך תפחת במידת מה התחרות בין חברות התעופה על ציבור הנוסעים הישראלי.

כחלק ממהלך הרחבת קווי הטיסות, החליטה חברת התעופה אל על על הוספת שני מטוסים צרי גוף, שהגיעו מחברת תעופה ליטאית, וינותבו להטסת הנוסעים בקו הטיסות החדש לקפלוניה ולכרתים. נוסף לכך, ישנה סבירות מסוימת שבעקבות הוספת שני המטוסים, אל על עשויה להחזיר חלק מיעדי סאן דור שאליהם ביטלה את טיסותיה לפני כמה חודשים וביניהם פורטו, נאפולי ובלגרד.

חברת הבת של אל על, סאן דור, צילום: עמי שומן

במהלך חופשת הפסח, הופעלו 30 המראות ביממה לאיי יוון השונים ועל פי ההערכות, בקיץ המספר צפוי להיות גבוה יותר ואף לחצות את רף 40 ההמראות ביום ליוון. יעד נוסף שנחשב לפופולרי מאוד, מאז הפסקת הטיסות לטורקיה, הוא קפריסין ויחד איתו גם גיאורגיה, בולגריה ויעדי נופש נוספים שנחשבים לקרובים, זולים ועם מזג אוויר נעים בתקופה הקרובה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר