בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקלים: חנות קונספט ראשונה בארץ למותג המצליח

אחרי שתי חנויות מותג במלזיה, Dreame משיקה חנות מותג בקניון הזהב בראשון לציון • תחילה יימכרו במקום שואבי האבק של החברה, ובהמשך מוצרים נוספים בתחומי ניקיון הבית, טיפוח הגוף ועולם היופי – וגם כלב רובוטי?

הכלב הרובוטי של "דרימי" // צילום: יחסי ציבור "דרימי" ישראל

קבוצת קריסטלינו, המשווקת הרשמית של Dreame בישראל, משיקה חנות קונספט ראשונה למותג בישראל בקניון הזהב בראשון לציון – בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקלים.

מדובר בחנות הקונספט השלישית בעולם של "דרימי" אחרי שתי חנויות המותג במלזיה, ויימכרו בו מכשירי חשמל ביתיים חכמים עם פטנטים רשומים, בהם שואבי האבק של החברה. בנוסף, החנות עתידה להציע מוצרים נוספים בתחומי ניקיון הבית, טיפוח הגוף ועולם היופי, כדוגמת מייבשי שיער חדשניים ומוצרים נוספים.

לקראת ההשקה, החברה הבינלאומית הביאה במיוחד לישראל את Dream Dog, כלב רובוטי בעל ממשק אינטואיטיבי המאפשר למשתמשים פעולות יום-יומיות כדוגמת ריקוד, הליכת ירח, קפיצה ועוד. ה"כלב" יכול להתחבר לשרת רשת דרך האינטרנט האלחוטי בבית, וכך ניתן לשלוט בו מרחוק באמצעות האפליקציה לנייד, שתאפשר לצפות בשדה הראייה שלו בבית ולכוון אותו ברחבי הבית.

חנות הקונספט של Dreame בישראל, צילום: דניל קונטורוביץ'

לדברי רונן סלם, מנכ"ל Dreame ישראל, "הכלב רוקד, צוחק כשמלטפים אותו ועוד. במזרח הרחוק, אנשים קונים את הכלב וקושרים לו רצועה, זו היסטריה שם. הבאנו בינתיים כלב אחד ואנחנו לא יודעים אם נמכור אותו, זה מוצר שעולה בחו"ל אלפי דולרים".

הבחירה של המותג הבינלאומי לפתוח בארץ את חנות הקונספט השלישית שלה בעולם מעידה על ההצלחה הגדולה שלו בקרב הקהל הישראלי. "זה מעיד גם על צמיחת והתפתחות שוק שואבי האבק החדשניים ועל הפוטנציאל האדיר הגלום בשוק המקומי", אמר סלם.

חנות הקונספט של Dreame בישראל, צילום: דניל קונטורוביץ'

בחנות הקונספט ישווקו כלל המוצרים המתקדמים של החברה בכל הקטגוריות, וזאת לקראת התרחבות משמעותית שלה בקטגוריות נוספות ובמוקדים נוספים. סלם אמר: "אנחנו מביאים מוצרים שהמטרה שלהם היא לשנות חיים, סוג של חלום של ניקיון. אנחנו מזהים את הפוטנציאל בשוק. מדובר בחברה מאוד טכנולוגית ובעלת פטנטים רשומים רבים. נאפשר חוויית התנסות בעולם הניקיון. מדובר במותג יחסית חדש בעולם ובארץ, הוא נמצא רק ארבע שנים".

לגבי התחרות מול דייסון, אמר סלם: "אנחנו לא מזלזלים באף מתחרה, זה משנה חיים ומשנה חוויה, זה לא עוד מותג שואבי אבק. בשואבים הרובוטיים שלנו יש בינה מיוחדת, כך שאפשר להפעיל את השואב בזמן שנמצאים במשרד, ואז הבית יהיה נקי ומבריק. השואב מצלם את הבית באמצעות הבינה המלאכותית, ממפה את הבית ומגיע לפינות שבו. השואבים השוטפים שלנו הולכים 'להתפוצץ'".

בנוגע למחירים, אמר: "אנחנו לא יקרים יותר מהמתחרים, אבל אנחנו מביאים את הטכנולוגיה הכי חדשנית – וזו השקעה. בעולם הסלולר יש השקעה בלתי פוסקת בטכנולוגיה וזה דורש משאבים רבים. הצרכנים רוצים את זה, והעובדה היא שהדגמים הכי נמכרו שלנו הם של מכשירי הפרמיום".

הוא הוסיף: "ביחס לעולם, פער המחירים לא גדול, ואם יש כזה, הוא נובע בעיקר ממסים, שינוע ושערי מטבע. לא העלינו מחירים בעקבות מתקפות החות'ים, למשל לא שינינו את מחירי הדרימי אל 20 אולטרה שהשקנו בספטמבר, לפני שפרצה המלחמה – למרות שהעלויות מאוד גבוהות. הזמנים הופכים להיות מורכבים ויש לנו מחסור. כל הדגמים מגיעים, אבל יש עיכובים, גם אם זה אומר שנביא בדרכים אחרות. הדרישה מהשטח מאוד גבוהה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר