כוכב ברצלונה עלה להתקפה: "טעויות של ההגנה הרגו לנו את המשחק"

אחרי ההדחה מליגת האלופות, הקטלונים ניסו להפיל את התיק על השופט, חוץ מאילקאי גונדואן שהאשים את רונלד ארוחאו ושאר חבריו לקו האחורי: "צריכים לדעת מה עושים במצבים קריטים כאלה"

אוהדי ברצלונה בטירוף לקראת הגומלין מול פ.ס.ז'

אחרי הניצחון בפריז 2:3, בברצלונה היו בטוחים שהכרטיס לחצי גמר ליגת האלופות בידיים שלהם. כשראפיניה העלה אותם ליתרון במשחק הגומלין האופוריה כבר היתה בשיאה, אבל אז הגיע האדום של רונלד ארוחאו ואיתו ההתמוטטות חסרת אופי של הקטלונים, שחיפשו לגלגל את ההאשמה לכל כיוון, חוץ מלקחת אחריות על הפספוס הגדול.

מי שבכל זאת עשה זאת, ואפילו לא הזכיר את השופט שספג ביקורת מהמאמן צ'אבי ומאוהדי הקבוצה, היה הקשר המנוסה אילקאי גונדואן, שזכה בעונה שעברה בליגת האלופות עם מנצ'סטר סיטי והגיע העונה לברצלונה בה ראה אתגר חדש. את הביקורת החריפה שלו הוא כיוון דווקא אל עבר חבריו לקבוצה. בעיקר שחקני הקו האחורי.

על ארוחאו הוא אמר: "לא קל לומר זאת, אבל ברגעים קריטים כאלה אתה חייב לדעת שאתה הולך על הכדור, שאתה מגיע אליו. אני הייתי מעדיף להשאיר את השחקן שלהם לאחד על אחד מול השוער או אפילו לספוג שער. להשאיר את הקבוצה שלך בשלב כל כך מוקדם בעשרה שחקנים, זה הרג לנו את המשחק". כך חשב גם פרנסיסקו קראסקו, שחקן ברצלונה בשנות ה-80, שגיבה את גונדואן: "הוא צודק. ארוחאו אחראי להפסד שלנו".

ארוחאו מורחק. חטף ביקורת מוגזמת?, צילום: Getty Images

 

גונדואן המשיך בביקורת שלו וכלל בה את כל שחקני ההגנה. הוא התייחס לשער של ויטיניה ואמר: "איזו טעות. הם היו צריכים לסגור אותו. הם צריכים לדעת מה עושים במצבים כאלה. הוא היה חופשי לגמרי. לא היו צריכים לתת לו לבעוט. זה לא משהו שלא תרגלנו באימונים. לא היה לפריז יתרון מספרי, אבל אף אחד לא יצא אליו לסגור".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

לסיכום אמר גונדואן: "מה שקובע הם הרגעים הקריטים האלה, הפעולות הקריטיות האלה שאמורות למנוע את ההפסד. לצערי, לא היה לנו מי שיעשה את זה נכון ופריז הענישה אותנו על כך". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר