ומה אתם עשיתם בגיל 16? היורש של ליאו מסי שווה סכום בלתי נתפס

הכישרון הגדול של ברצלונה, לאמין ימאל, לא מפסיק לשבור שיאים על כר הדשא • מחוץ למגרש הוא מרוויח "רק" מיליון יורו מכיוון שלא חתם על חוזה בוגרים, שוויו בשוק מוערך ב-75 מיליון יורו וקבוצות גדולות כבר החלו להגיש לו ולקבוצה הצעות ענק

שחקני לברקוזן חוגגים אליפות היסטורית / מתוך הטוויטר הרשמי של לברקוזן
לאמין ימאל הוא השחקן הצעיר ביותר בהיסטוריה של ברצלונה ששיחק בליגה הספרדית. הכישרון הנפלא היה רק בן 15, תשעה חודשים ו-16 ימים כשעלה למשחק מול בטיס, ובגיל 16 ו-87 ימים הוא כבש את שער הליגה הראשון שלו מול גרנאדה.
 

ימאל נחשב לאחד הכישרונות הגדולים בעולם ויש כאלה שמכנים אותו "היורש של ליאו מסי". בגלל גילו הצעיר הוא עדיין לא חתם על חוזה בוגרים ומרוויח "רק" מיליון יורו. כבר כשחגג 16 החלו ראשי ברצלונה בשיחות עם נציגיו (כן, לצעיר בן 16 יש נציגים) כדי להחתימו על חוזה ארוך טווח. כיום הוא חתום עד יוני 2026.

 
לאמין ימאל מול טוני קרוס בקלאסיקו, צילום: EPA

בבארסה מבינים כי מועדונים גדולים אחרים באירופה ינסו לפתות אותו, ולפי דיווחים כבר הוגשו לו הצעות שכר פי 10 משכרו הנוכחי. לפי אתר "טרנספרמרקט" שווי השוק של הכישרון הצעיר כרגע עומד על 75 מיליון יורו, שווי שעל פי מומחים יוכפל (לפחות) כבר בתקופה הקרובה. תג המחיר שברצלונה שמה עליו עומד על לא פחות ממיליארד יורו.

נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה הודה כי בחודש ינואר המועדון סירב להצעה בסך 200 מיליון יורו עבור ימאל. הוא לא הסכים לשתף מי היתה הקבוצה שהגישה את ההצעה, אך על פי כל הדיווחים מדובר בפריז סן ז'רמן - הקבוצה שאותה יפגוש הערב ברבע גמר ליגת האלופות.

 

ועכשיו תספרו לנו: מה אתם עשיתם בגיל 16?

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
לאמין ימאל. שובר שיאים, צילום: Getty Images
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר