הפציעה שהצילה אותי: כך הצליח לברון ג'יימס להשתחל לפלייאוף

לוס אנג'לס לייקרס איבדה אחיזה על המשחק מול ניו אורלינס פליקאנס, אבל אז זאיון וויליאמסון נפגע בברכו ופינה את הבמה לקבוצה של הוליווד • וגם: תצוגת הנפל של כוכב גולדן סטייט ווריורס בהתרסקות מול סקרמנטו קינגס

לברון ג'יימס בורח לזאיון וויליאמסון. המהפך נבלם. צילום: אי.אף.פי

שעות אחרי הפליי אין ביורוליג, יצא לדרך הפליי אין של הליגה הטובה בעולם, וסיפק שני משחקים מרתקים, בהם דווקא הגיבורי הטרגיים היו אלה שגנבו את הפוקוס, כשלפחות לאחד מהם יקבל עוד הזדמנות לתקן ואולי בכל זאת להשתחל לפלייאוף ה-NBA.

תחילה המפגש בין לוס אנג'לס לייקרס לניו אורלינס פליקאנס, שהבטיח קרב טיטאנים בין לברון ג'יימס לזאיון וויליאמסון. כוכב הלייקרס עדיין נאחז בסיכוי הקלוש לתואר נוסף, אחרי שקבוצתו ניצחה 106:110, אבל גם הוא יודע, הפציעה של וויליאמסון היא זו שסידרה לו את הכרטיס לפלייאוף, למפגש גדול מול דנבר נאגטס וניקולה יוקיץ'.

ניו אורלינס מחקה מינוס 18 מול לברון וחבורתו שאיבדו אחיזה במשחק, בזמן שוויליאמסון מציג את המשחק הכי טוב שלו העונה. הוא קלע 20 נקודות במחצית הראשונה, הוסיף 20 במחצית השנייה והיה האחראי הבלעדי לכך שלקראת הסיום המינוס הגדול הפך לשוויון 95. אבל אז הוא עשה תנועה לא טובה עם הברך ונאלץ לרדת מהמגרש. 

וויליאמסון יקבל הזדמנות שנייה, כשיפגוש את סקרמנטו קינגס בקרב על הכרטיס האחרון לפלייאוף המערב. סקרמנטו מחצו את גולדן סטייט ווריורס 94:118 בזכות יכולת נהדרת של קיגן מארי שתפר 32 נקודות, כולל 8 שלשות. אבל הסיפור במשחק הזה היה סטף קרי בערב חלבי, אבל לא רק הוא.

ייתכן שזה היה משחקו האחרון של קליי תומפסון במדי גולדן סטייט, כשדיבורים על מעבר ליעד חדש הולכים ומתחזקים. ומה הוא עשה? סיים את העונה עם משחק מביש של 0 מ-10 מהשדה, כולל 6 ניסיונות כושלים מחוץ לקשת. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
סטף קרי. סיים את העונה מוקדם מהמתוכנן, צילום: USA TODAY Sports
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר