"נקבל כל החלטה בהבנה": מיגל ויטור יישאר בהפועל באר שבע?

בקבוצה מבירת הנגב רוצים להמשיך ולראות את הבלם בטוטו-טרנר, אך יודעים שעתידו במועדון תלוי רק בו ובמשפחתו • האם שחקן נבחרת ישראל ייפרד בסיום העונה?

התפאורה של אוהדי הפועל באר שבע לפני המשחק מול מכבי תל אביב

בלם הפועל ב"ש, מיגל ויטור, יהיה זה שיחליט לגבי עתידו במועדון ויודיע עליו לבעלים אלונה ברקת עד סיום העונה. "כל זמן שויטור רוצה להיות בהפועל ב"ש, המועדון ישאיר אותו" אמרו בבירת הנגב והוסיפו: "הדברים תלויים בעיקר בו ובמשפחתו, אחרי הרבה שנים שתרם למועדון, יש להם מכלול שלם של שיקולים ונקבל כל החלטה בהבנה".

בסביבתו של השחקן, סיפרו כי אחד השיקולים הוא לחזור לפורטוגל ולסיים שם את הקריירה. בנותיו של ויטור מדברות עברית, לומדות במסגרות החינוכיות בב"ש, אך המלחמה האחרונה הצליחה לזעזע אפילו את המשפחה שראתה כמעט הכל בבירת הנגב.

המשפחה המורחבת של ויטור ואשתו טניה, מביעה באופן טבעי דאגה גדולה, אם כי השחקן יקבל החלטה שתשכלל בתוכה את הצד המקצועי, לצד שאר הדברים מסביב.

אליניב ברדה ומיגל ויטור. הבלם ימשיך בבאר שבע?,

במהלך התקופה האחרונה היו שיחות בין הפועל ב"ש למיגל ויטור בנוגע לעונה הבאה, אך כולן הסתיימו ללא החלטה חד משמעית.

בגיל 34, ויטור מרגיש שיש לו עוד מספר שנים לשחק, בין אם זה בליגת העל או בליגה הפורטוגלית. מספר קבוצות בליגה הראשונה הביעו עניין בבלם הנבחרת של ישראל, שלצד החלטותיו לגבי הפועל ב"ש, יצטרך להחליט גם האם הוא ממשיך לשמש כבלם הראשון בנבחרת הלאומית.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

"פיזית, לא קל בגילו לשחק בכל כך הרבה מסגרות, מיגל תרם מעצמו ומגופו לנבחרת ישראל" אמרו בהפועל ב"ש, "הוא אחד הזרים שהכי תרמו לכדורגל הישראלי כולו ולא רק למועדון בו הוא משחק. ניתן לו את הכבוד והזמן, ברור שמקצועית הוא מבחינתנו הבלם הטוב בארץ".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר