היום שאחרי: זה המועמד להחליף את ג'וש ניבו במכבי תל אביב

ל"ישראל היום" נודע: טרביון וויליאמס, שמככב בשורות אולם הגרמנית, עשוי להגיע להיכל בעונה הבאה • שיחק בקבוצות הבת של גולדן סטייט ודטריוט

חיובים - פודקאסט הכדורסל של "ישראל היום" - פרק 76

מכבי תל אביב תארח הערב (שלישי) את באסקוניה למשחק הגדול ביותר שלה העונה עד כה - משחק הפליי-אין שיעניק למנצחת את הכרטיס המיוחל לפלייאוף היורוליג.

לצד זאת במועדון כבר מתחילים לפזול אל עבר הקיץ, שצפוי להיות עמוס ומאתגר, כשברקע חוסר הוודאות ברמה הכלכלית בגלל המלחמה והחשש הכבד כי גם את העונה הבאה באירופה תארח הקבוצה מחוץ לגבולות ישראל.

אם בעונה שעברה מטרת־העל של מכבי ת"א הייתה להשאיר את הצמד לורנזו בראון - ווייד בולדווין, העונה המטרה הראשית היא להשאיר את ג'וש ניבו אך המשימה לא צפויה להיות פשוטה. שחקן הפנים האמריקני מסיים את חוזהו בקיץ ויהיה לאחד השמות המבוקשים בשוק הסנטרים המצומצם והיקר.

במועדון החלו להכין חלופות ולהיערך ליום שאחרי אם אכן יעזוב ניבו בקיץ וסימנו כמועמד את הסנטר האמריקני טרביון וויליאמס אחריו הם עוקבים לקראת הקיץ והעונה הבאה, כך נודע לראשונה ל״ישראל היום״.

טרביון וויליאמס. יגיע להיכל?, צילום: גטי אימג'ס

שחקן הפנים האמריקני (23, 2.06 מ') סיים רק לפני שנתיים את תקופתו במכללות ורושם העונה שנת פריצה בעונתו הראשונה באירופה.

וויליאמס מככב בשורות אולם הגרמנית ומציג סט תכונות וכישורים מרשימים ביחס לשחקן במידותיו. הסנטר האמריקני רשם העונה ביורוקאפ ממוצעים של 14.8 נקודות, 10.8 כדורים חוזרים ו-4.3 אסיסטים למשחק ובליגה הגרמנית מעמיד ממוצעים של 15.2 נקודות, 8.9 כדורים חוזרים ו-3.2 אסיסטים למשחק.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

הסנטר, בוגר אוניברסיטת פרדו היוקרתית, בשורותיה השלים 4 שנים, בילה את עונתו הראשונה בקריירה בליגת הפיתוח ושיחק בשורות קבוצות הבת של גולדן סטייט ודטריוט, עד שיצא העונה לראשונה לאירופה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר