דעה | ט"ו באב: תנו דחיפה לאהבה | ישראל היום

ראשון, אוגוסט 6, 2017 - 21:27

ט"ו באב: תנו דחיפה לאהבה

הטור הזה לא פונה אל הרווקים והרווקות, אלה שיושבים עכשיו בבית ומחפשים דייט להיום בערב, עוברים על רשימת אנשי הקשר בווטסאפ ומייחלים לנס. 
הטור הזה פונה דווקא אליכם, הנשואים והזוגיים, אלה שנמצאים במערכות יחסים קצרות או ארוכות שנים, אלו שמצאו את המנוחה ואת הנחלה, או לפחות את הנחלה. זה הזמן שלכם לסייע לכל הרווקים והרווקות שם בחוץ, לשנס מותניים ולעשות מצוות שידוך בט"ו באב - חג האהבה היהודי.
זוכרים את התקופה שבה גם אתם חיפשתם את האבא או האמא העתידיים של הילדים שלכם, חיפשתם בן זוג לבנות איתו בית וסבלתם באינספור דייטים לא מוצלחים? זוכרים את הרגעים האלו? כסיסת הציפורניים אחרי הדייט הראשון במחשבה על האם הוא יתקשר או לא, ההתארגנות המאסיבית לפני שאתה פוגש אותה לדייט בבר? הרגעים הטובים, הרגעים המסובכים, הקשיים בדרך לחופה - זוכרים את כל זה? 
היום, כשהדייט הכי סוער שלכם הוא בפיג'מה עם עין חצי פקוחה מול פרק 89 בסדרה ששניכם אוהבים, כבר קשה להיזכר בתקופה שעוד הייתם צריכים להתאמץ כדי להרשים זה את זו - אבל גם לכם היו ימים כאלה. כי כשאתם מתמרמרים שבן הזוג לא הכין לכם שום דבר רומנטי לט"ו באב, יש מישהו שאין לו בכלל מול מי להתמרמר.
יום האהבה הוא הזדמנות מצוינת להיזכר בכל החברים הרווקים והחברות הרווקות ולנסות לעזור גם להם למצוא את החצי השני שלהם. בעידן שבו את הברים החליפו הטינדר והפייסבוק - נדרש קצת מגע אנושי. בזמנים שבהם אנשים טובעים בין אינסוף פרצופים באפליקציות ההיכרויות השונות, נדרשת קצת עזרה אישית. 
רק בקשה אחת לכל המשדכים - אל תכירו בין שני אנשים רק כי אחד מהם הוא זכר והשנייה נקבה, או רק כי שניהם במקרה גדלו במישור החוף או חולקים את אותה שנת הלידה. הקדישו מחשבה או שתיים ונסו לחשוב אם באמת יש התאמה או אם השניים האלו יכולים לסיים פגישה ובאמת ליהנות ממנה. האם הם ימצאו עניין האחד באחר, האם יש רמה משותפת והאם יש להם על מה לדבר. 
נכון, אף אחד לא אוהב להיתקל בפרצוף של רווק חמוץ שאומר "היא לא הסגנון שלי", אבל האמינו לי שהם ממש מעריכים את המאמץ ואת המחשבה עליהם. עברו על רשימת החברים הרווקים, בטלפון או בפייסבוק, נסו לערוך התאמות ואולי תהיו אורחי הכבוד בחתונה חשובה במיוחד (מי יודע, אולי גם יפטרו אתכם מלהביא צ'ק). אז נצלו את יום האהבה הנוכחי כדי להביא קצת אהבה. יש עוד אנשים שזקוקים לה כיום.
לדעות נוספות של ליטל שמש