המלצר האיטלקי הזכיר את "חברו מישראל" ירדן ביבס - ולא ידע שנחטף לרצועה

ישראלית שטיילה בכפר קטן ליד נאפולי נתקלה במלצר אדיב שסיפר על היכרותו עם ירדן, שסעד במסעדה יחד עם אשתו שירי ולא ידע שידידו נחטף לעזה במהלך 7 באוקטובר • התיירת, עדי, שסעדה במקום, שיתפה על ההלם בחשבון האינסטגרם שלה ועל תגובת המלצר לאירועי הטבח המחרידים: "הוא היה המום"

תיעוד מהשבי של בני משפחת ביבס // דובר צה"ל

"ערב שלעולם לא אשכח": עדי שפץ, ישראלית שטיילה באיטליה פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה אמש (שישי) את קורות מפגשה עם מלצר במסעדה מקומית, שהכיר את ירדן ביבס - ולא ידע שנחטף לעזה יחד עם אשתו שירי ובניהם אריאל וכפיר.

"ישבנו במסעדה בכפר קטן ליד נאפולי", סיפרה בפוסט שהפך לוויראלי. "היה שם מלצר מקסים, היחיד מכל הצוות שדובר אנגלית. כשהודינו לו על הערב, הוא שאל מאיפה אנחנו. כששמע שאנחנו מישראל, הוא סיפר בחיוך גאה שיש לו חבר ישראלי בשם ירדן ביבס.

שירי וירדן ביבס במסעדה באיטליה, צילום: מתוך חשבון האינסטגרם של עדי שפץ

"הוא סיפר שירדן ישב פה במסעדה עם אשתו, וציין שהוא מומחה יין. הוא סיפר שהשניים חלקו ידע מקצועי בתחום, ומאז נהיו חברים באינסטגרם", שיתפה עדי וציינה כי הייתה בהלם וחשבה שלא שמעה טוב. "כעבור כמה דקות ,המלצר שב מחויך לשולחננו עם הנייד שלו, והראה לי בגאווה תמונה של שירי ביבס יושבת פה ממש במסעדה. מה שלא הותיר מקום לספק, זה היה רגע נורא”.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Adi Spatz (@adi.spatz)

על פי הפוסט שפרסמה עדי, המלצר לא ידע דבר על "האסון של המשפחה המקסימה הזו ועל השואה שלה, על השואה שלנו". היא החליטה לספר לו על הפשעים והזוועות שהתרחשו ב-7 באוקטובר ופגעו במשפחת ביבס.

משפחת ביבס. האב ירדן, האם שירי והבנים אריאל וכפיר, צילום: באדיבות המשפחה

היא סיפרה על התדהמה: "איך יכול להיות שלא כולם יודעים? אם אדם משכיל ודובר אנגלית לא יודע, אז מה זה אומר על שאר העולם?" למחרת, המלצר האדיב מהארוחה כתב כשהוא המום. "הוא אמר שהוא לא נרגע מהחדשות הנוראות של ליל אמש", והוסיף כי הוא לא נרגע מהסיפור הטרגי, שלא ידע אפילו קצה ממנו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר