תיעוד: נעצר קטין בן 17 שגנב רכב ונסע באיילון נגד כיוון התנועה

על פי החשד הנהג הפרוע נכנס לישראל שלא כחוק עם אחרים על מנת לגנוב רכבים • כשהבחין במחסום משטרה בירידה לכיוון כביש 5 ביצע פרסה נגד כיוון התנועה וכמעט פגע בניידת שרדפה אחריו • הוא המשיך לנסוע במהירות, חצה צמתים ברמזורים אדומים ונסע בניגוד לכיוון התנועה

תיעוד ממצלמת הרכב: בן 17 תיעוד נסע במהירות כנגד כיוון התנועה בכביש איילון וחצה אדומים // דוברות המשטרה

שוטרי תחנת גלילות עצרו שוהה בלתי חוקי, קטין בן 17 שגנב רכב מרמת השרון, נמלט מהשוטרים ונהג בפראות עד שנעצר. אתמול (שני) הגישה נגדו יחידת התביעות של מחוז ת"א כתב אישום.

במשטרת ישראל התקבל דיווח לפני כשבוע וחצי לפנות בוקר על גניבת רכב מרחוב הסיפן ברמת השרון.

שוטרי תחנת גלילות החלו בסריקות עד שהבחינו ברכב הגנוב, והמשיכו במרדף אחר החשוד, תוך כריזה לחשוד לעצור ופריסת מספר מחסומים בכבישים, עד למעצרו של החשוד.

תיעוד ממצלמת הרכב הגנוב, צילום: דוברות המשטרה

על פי החשד, הנהג הפרוע נכנס לישראל שלא כחוק עם אחרים על מנת לגנוב רכבים, הם שברו חלון ברכב והניעו את הרכב ונמלטו מהמקום, כשהחשוד נוהג ברכב ללא רישיון וביטוח.

החשוד נהג באופן פרוע, נכנס לרחובות בניגוד לכיוון התנועה, לא נשמע להוראות השוטרים למרות השימוש בכריזות רבות והמשיך בהימלטות, תוך נסיעה פרועה וסיכון משתמשי הדרך.

כשהבחין במחסום משטרה בירידה לכיוון כביש 5 ביצע פרסה נגד כיוון התנועה וכמעט פגע בניידת שרדפה אחריו, והמשיך לנסוע במהירות, חצה צמתים ברמזורים אדומים ונסע בניגוד לכיוון התנועה, לרבות בכביש איילון צפון כשהוא מסכן את נוסעי הרכבים שנאלצים לרדת לשוליים כדי להימנע מתאונה חזיתית. החשוד עלה עם הרכב על מחסום דוקרנים שהציבו השוטרים והמשיך לנסוע עד שנעצר על ידי שוטרי גלילות.

בתום חקירה הגישה אתמול יחידת התביעות של מחוז ת"א כתב אישום ובקשה לעצור עד תום ההליכים את הקטין בן 17, תושב א ראם בעבירות של כניסה לישראל שלא כחוק, גניבת רכב וחבלה בו בצוותא, הפרעה לשוטר ונהיגה פוחזת ללא רישיון נהיגה וללא ביטוח.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר