הורשע דקל ששונקר, האנס מפיץ האיידס: "פעל באופן שיטתי" - אחת הנאנסות קטינה

חמש עבירות אונס, אינוס קטינה, מעשים מגונים, הפצת מחלת האיידס, ועוד • בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע את ששונקר בשורה ארוכה של עבירות מין קשות • "מדובר במתלוננות שרובן מוחלשות כלכלית ונפשית ואחת מהן אף הייתה קטינה במועד ביצוע העבירות"

החשוד דקל ששונקר. צילום: דוברות המשטרה

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע היום (חמישי), את דקל ששונקר בחמש עבירות אונס, בעבירת אינוס קטינה, במספר עבירות של מעשה מגונה, מעשה מגונה במרמה, ניסיון למעשה מגונה בכח, קבלת דבר במרמה, מעשה העלול להפיץ מחלה ושלוש עבירות של ניסיון למעשה העלול להפיץ מחלה.

בית המשפט המחוזי בבאר שבע, צילום: דודו גרינשפן

בתום הדיון ציינה עו"ד מורן גז, מפרקליטות מחוז דרום (פלילי), שניהלה את התיק: "בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות לפיה הנאשם פעל באופן שיטתי להפצת המחלה תוך ביצוע עבירות מין קשות במתלוננות. מדובר במתלוננות שרובן מוחלשות כלכלית ונפשית ואחת מהן אף הייתה קטינה במועד ביצוע העבירות בה".

"במקרה זה מלבד ההתמודדות עם השלכות האונס, נאלצו המתלוננות להתמודד גם עם החשש כי הן נושאות את נגיף האיידס בעקבות מעשיו של הנאשם. בית המשפט השמיע היום את קולן של המתלוננות שלא פעם קולן לא נשמע. אנו תקווה כי הכרעת הדין תסייע למתלוננות להתחיל ולשקם את חייהן".

מחליף תארים: משפטן, מדריך קרב מגע ומטפל רגשי

בית המשפט קבע כי ששונקר חיפש טרף בקרב נשים מוחלשות תוך שהוא מציג עצמו כמשפטן; מדריך קרב מגע; מטפל רגשי או מי שבידו לסייע להן כלכלית".

"הנאשם פעל, שלא לומר 'עבד', במשך תקופה באיתור מתלוננות מוחלשות", צילום: אורן בן חקון

"חרף רצונו של הנאשם ללמד על עצמו כאדם פשוט, הסובל מחולאים רבים, העובד למחייתו ומבקש לסייע לזולת ככל שידו משגת, בפועל מדובר בנאשם מתוחכם, חד לשון, מניפולטיבי שלא בחל בשום דרך לצורך מימוש מאווייו המיניים", אמרו השופטים בעניינו. "הנאשם פעל, שלא לומר 'עבד', במשך תקופה באיתור מתלוננות מוחלשות דרך פרסומים ברשתות החברתיות (בעיקר באמצעות הפייסבוק) ומשאלו נמצאו, הפעיל עליהן מניפולציות תוך שימוש במצגי שווא, ניצול ציני של מצוקתן והכל תוך התעלמות מרצונן", ובלבד שיהא בכך כדי ליצור עבורו הזדמנויות להימצא ביחידות עם מי מהמתלוננות ובתוך כך לפגוע בהן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר