"איבדנו בחור אמיץ, ערכי וצנוע": סמל עילאי צעיר נפל בקרב בדרום רצועת עזה

עילאי, לוחם בביה"ס לקומנדו, נפל בקרב בחאן יונס יחד עם מפקדו ושניים מחבריו • הותיר אחריו הורים ושלושה אחים • אביו של עילאי: "לפני כשבועיים שלחו אותו לחאן יונס, מאז לא דיברנו איתו"

סמל עילאי צעיר. צילום: דובר צה"ל

"היה עמוד השדרה של הבית": סמל עילאי צעיר, בן 20 מקידר, נפל אתמול (שבת) בקרב בחאן יונס, כך הותר לפרסום. הוא הותיר אחריו הורים ושלושה אחים. עילאי, לוחם בביה"ס לקומנדו, נהרג לצד מפקדו סרן עידו ברוך וחבריו סמל אמיתי אבן שושן וסמל ריף הרוש.

ארז צעיר, אביו של עילאי, סיפר על ילד שאהב את החיים וקיבל חינוך ערכי: "הוא תמיד שאף להיות הכי טוב ולתרום הכי הרבה, אהב את המדינה. היה עמוד השדרה של הבית, היה מנהיג. עילאי התגייס לקומנדו, היה בבית ישיבה תיכונית וקיבל חינוך דתי. אחר כך המשיך למכינה קדם שנתית - שם היה שנתיים - ואז התגייס לקומנדו. 7 לאוקטובר תפס אותו באמצע הכשרה ארוכה. לפני כשבועיים הפסיקו אותה ושלחו אותם לחאן יונס. מאז לא דיברנו איתו ואתמול קיבלנו את הבשורה המרה".

עילאי צעיר שנפל ברצועת עזה, צילום: באדיבות המשפחה

"הלב פשוט נקרע"

אביו של עילאי פנה לעם ישראל בבקשה: "כל היום אני שומע חדשות, שיסוי, בשעת מלחמה. אני חושב שכולם צריכים להיות מאוחדים ולהפסיק. כולנו אחים, כולנו רוצים לשחרר שבויים, וגם לתקשורת יש אחריות. אני מבקש גם מהתקשורת וגם המנהיגים לגלות אחריות ולהפסיק את השיסוי, הלב פשוט נקרע".

מהמועצה האזורית גוש עציון נמסר: "חבריו ובני משפחתו סיפרו על כך שהוא היה בחור שקט וצנוע, הראשון לעזור ומלא במידות טובות. אהב את הארץ ולטייל בה".

ראש מועצת גוש עציון ירון רוזנטל ספד: "איבדנו לוחם אמיץ ובחור ערכי וצנוע. תנחומיי למשפחה היקרה ולכל בית קידר. עילאי, גוש עציון מצדיע לך ומודה לך על מסירות הנפש הגדולה שהקרבת למעננו כדי שנוכל להמשיך לחיות בארץ הזאת. יהי זכרך ברוך".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר