גל זהבי חושף באומץ את תופעות הלוואי של זריקות הרזיה: "זה הפך לסיוט נוראי"

רבים וטובים נסחפו לטרנד האוזמפיק ודומיו לטובת ירידה במשקל, אבל לא מדובר בתרופת קסם החפה מתופעות לוואי • "זה היה ממש סבל, לילות בלי שינה ובטן נפוחה"

גל זהבי. צילום: אור גפן

זה לא סוד שזריקות כמו אוזמפיק, סקסנדה ווויגובי הפכו כבר מזמן לטרנד בקרב ידוענים בעולם וגם בארץ המציגים ירידה מרשימה במשקל ומשוויצים בגזרת חטובות. חלקם יודו בשימוש, אחרים יכחישו ויתעקשו כי מדובר בחיטוב שמקורו בשינוי תזונתי ואימוץ שגרת כושר, אך מעטים יחשפו באומץ ובכנות את הצדדים הפחות זוהרים של "תרופות הקסם" ואת העובדה שהן לא תמיד עובדות.

מי שבחר היום (שני) לשתף בכנות את החוויה הפחות חיובית שלו במסע שלו לירידה במשקל בעזרת האוזמפיק היה הפודי ובלוגר האוכל גל זהבי, שהודה כי לפני שבועיים לאחר תהליך שנמשך כחצי שנה הפסיק לעשות שימוש באוזמפיק תוך שהוא מספר על רכבת ההרים הרגשית והפיזית שחווה.

"התחלתי לפני חצי שנה ואתם הייתם כאן בשבילי. עמדתם מאחורי, תמכתם בי גם כשאני לא כל כך האמנתי בעצמי ובזה", פתח זהבי את הסטורי שחלק עם 153 אלף עוקביו באינסטגרם.

צילום מסך אינסטגרם

"בזכות כל האהבה והתגובות הרגשתי מחויב לתהליך ברמה שאם אני מפסיק אני מאכזב אתכם", כתב ואז הודה: "זו גם הסיבה שבשלב מסוים הפסקתי לשתף. הרגשתי שאני מאכזב את עצמי ורגע אחרי אתכם. לא הצליח לי". 

בהמשך דבריו זהבי התייחס לסיבה שבגללה כנראה התהליך לא צלח. "השינוי בראש לא קרה כנראה כי איפשהו עדיין האמנתי שזו תרופת קסם למרות שדיברתי את זה לכולם שזה לא. ירדתי קרוב לתשע קילו, שלדעתי גם קצת העליתי מהם מאז, וחוויתי חוויה שהתחילה טוב והפכה לסיוט נוראי וגופני שלא שווה את זה", הוסיף ואז פירט על התחלואים שחווה.

צילום מסך אינסטגרם

"ממש סבל. סבל עבורי וסבל עבור הסביבה שלי. לילות בלי שינה ובטן נפוחה עם גרעפסים שרק אלוהים יודע מאיפה הם הגיעו. תופעות הלוואי של התרופה הכניעו אותי ולא הצליחו להתעלות על היכולות שלה, מה שגם חוויתי תקיעה בשלב מאוד מוקדם שבטח לא גרמה לי להמשיך ולנסות להשתלב בתהליך", הוסיף ושיתף.

"בקיצור, באסה חברים שלי. דמיינתי סוף אחר לסיפור הזה" כתב, אבל דאג לעדכן שלא הרים ידיים במסע שלו לירידה במשקל. "זה לא הסוף. התחלתי אתמול 8/16 (הכוונה לדיאטה בה אוכלים במשך 6 שעות וצמים במשך 18 השעות הנותרות ביממה. ע"ח) ובינתיים אני עוד בחיים. מבטיח לעדכן ומקווה שבסוף אתם לא באמת מאוכזבים ממני כמו שאני מעצמי", סיכם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר