קבוצת H&O משיקה רשת חנויות בקונספט חדש לילדים

חנות הקונספט הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי מודיעין ומאגדת את מותגי התינוקות והילדים: Carter’s Oshkosh ו-SKIP HOP • הקבוצה מתכננת לפתוח כ-20 סניפים לרשת

הקונספט החדש של H&O. צילום: יח"צ

קבוצת H&O פותחת רשת חנויות בקונספט חדש לתינוקות ולילדים תחת השם: KIDS O&H. החנות הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי מודיעין
ומאגדת את מותגי התינוקות והילדים: H&O kids, Carter’s Oshkosh ו- SKIP HOP. החנות מציעה אופנת ילדים, החל מתינוקות ניו בורן ועד לילדים בגילאי 12.

הקבוצה מתכננת לפתוח כ-20 סניפים לרשת כאשר היקף ההשקעה בפתיחת הסניף הראשון כחצי מיליון שקלים. החנות משתרעת על שטח של 110 מ"ר והיא כוללת קולקציות חדשות, מגוונות ועשירות לתינוקות ולילדים, בין היתר: ביגוד, הנעלה ואקססוריז לשעות הפנאי, לשעות הגן וביה"ס, ולאירועים חגיגיים.

החנות החדשה במודיעין,

"בתחום הילדים אנחנו מחזיקים את קרטרס ואת סקיפ הופ, המיועדים לגילאים אפס עד ארבע. בשנתיים האחרונות עמלנו על שינוי קולקציית הביגוד של H&O קידס מקולקציית ביסייק לקולקציה סופר אופנתית וטרנדית", אמר יוסי מלכה, מנכ"ל רשת H&O, ל"ישראל היום". 

"בדרך כלל החנויות שלנו הן בקניונים הפתוחים ולאחר ששינינו את הקולקציה, החלטנו להיכנס לקניונים עם מידות לילדים גדולים יותר עד 12. אנחנו מאד אטרקטיבים במחירים לעומת השוק. הכנסנו טרנדים ושמרנו על המחירים שלנו. בעתיד, נשלב גם בחנויות הללו נעלי ספורט לילדים ופיג’מות של דיסני בשיתוף פעולה עם דלתא". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר