"מרגישה אימא גרועה": מה גרם למעיין אדם להתערער?

מגישת הטלוויזיה שנמצאת בחודשי היריון מתקדמים, פתחה תיבת התייעצות עם הגולשות בנושא ההכנה ללידה • כשהצהירה כי היא מתכוונת לעשות שימוש חוזר במוצרים שרכשה לבתה הבכורה, היא נתקלה בהתנגדות

מעיין אדם ויובל צלנר. צילום: משה בן שמחון

מעיין אדם שנמצאת בימים אלה בחודש השמיני להריונה, ביקשה להתייעץ אתמול (רביעי) עם 350 אלף עוקביה באינסטגרם בכל הקשור להכנות לקראת הלידה הצפויה של בתה השנייה, אחות לבתה הבכורה בת השנה תבור. כששיתפה כי בכוונתה לערוך שימוש חוזר במוצרים כמו מוצצים ובקבוקים, היא חטפה לא מעט ביקורת על כך.  

"נכנסת לשבוע 35, וגם ללחץ. שכחתי משהו?", שאלה אדם בתיבת השאלות שפתחה. אני לא התכוננתי בכלל, אבל אני מרגישה מאוד רגועה כי כאילו יש לי הכל מתבור. אמבטיה וכל המוצרים, בקבוקים יש לי, אין לי פיות קטנות... כביסות צריך לעשות, עגלה יש, כיסא יש, אוכל, תמ"ל (תרכובת מזון לתינוקות; י"ד), שלב של ההתחלה", מנתה בעל פה.

הרשימה שאותה פירטה אדם, נתקלה בביקורת על ידי העוקבות שלה. "בקבוק מחליפים כל חצי שנה, אז תקני חדש", ייעצו. "באמת? למה?", התקשתה מעיין להבין. "ארבעה ילדים ולא העברתי ביניהם מוצצים. עדיף חדש וסטרילי לתינוק חדש", המשיכו. "לא הבנתי למה. זה לא מקמצנות, נראה לי שפשוט אתן מגזימות. אנחנו היינו עם מוצצים חומים מגומי ויצאנו בסדר. אין בעיה, אני אקנה אני מרגישה שאולי זה פשוט סתם".

צילום מסך אינסטגרם

בהמשך העוקבות אף החריפו את הטון. "רצינית שאת משתמשת בבקבוקים של תבור? צריך לקנות כל כמה חודשים חדש. הבקבוק נשחק משימוש", ספק העירו ספק נזפו.

"אוקיי, מרגישה אימא גרועה", כתבה אדם. "לא יודעת איפה מלמדים את זה, אבל בסדר. אקנה הכל חדש. היה נראה לי מיותר. קיצר, יש לי מלא סידורים, ביי".

לא כל התגובות היו ביקורתיות. היו גם מי שניצלו את התיבה כדי להזכיר למעיין לא לשכוח את עצמה בתוך כל ההתרגשות הגדולה. "דברים בשבילך! תחתוני סבתא לימים הראשונים, תחבושות, משחה לפטמות". על כך ענתה אדם בקריצה: "אלף בית של להיות אימא – לשכוח את עצמך". גולשת נוספת ייעצה לאדם "לישון", וזו הגיבה בציניות: "אין לי ולא יהיה לי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר