"אני הולכת לתבוע את האולם": עינב בובליל התרסקה בחתונה של טליה עובדיה

משתתפת הריאליטי הגיעה אמש לחתונתם של כוכבי "האח הגדול" ובמקום לפזר אבק כוכבים, נקלעה לסיטואציה מפדחת במיוחד כשהתרסקה על רצפת המקום מול כל הפלאשים • מי הגיע לעזרתה?

local_movies עינב בובליל התרסקה בחתונה של טליה עובדיה / אינסטגרם

אחרי לא מעט חששות מדחיית האירוע, אמש (שלישי) זה קרה. זוכת "האח הגדול" טליה עובדיה התחתנה עם שחף רז, הבחור שהכירה במהלך שהותם בבית המפורסם. לרשימת הסלבס הארוכה והמכובדת שנחכה באירוע, התווספה באיחור קל גם אושיית הרשת ופליטת הריאליטי עינב בובליל שהגיעה יחד עם בעלה ואבי ילדיה אלי בניסטי. אחרי שהתראיינה לכתבים שסיקרו את החתונה הנוצצת, בובליל עשתה צעד אחד לא מדויק עם עקביה והתרסקה אל מול כולם.

"חברות, אני צריכה לספר לכן משהו. באתי לאירוע. ריאיון, ריאיון, תמונות, תמונות, מי ישמע קים (קרדשיאן) הגיעה", הוסיפה בציניות. "לא משנה. בקיצור, ברגע האחרון, כולם עומדים שם, צלמים, עולם, נפלתי, נפלתי על הרצפה", שיתפה. "אני כבר הייתי שם, אלי הלך להחנות. נפלתי כולי, לא מעידה. ומי הציל אותי מאחורה? אלי! פתאום הוא בא כמו המלאך הגואל והציל אותי", פרגנה לאיש שלצדה.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎DANIEL YONASI‎‏ (@‏‎danielyonasi‎‏)‎‏

בהמשך עדכנה בובליל בנזקי הנפילה, ואפילו השתעשעה ברעיון לתבוע את אולם האירועים שבו התקיימה החתונה. "אתן לא מבינות איך נפלתי. ועדיין כואבת לי הרגל, אלי", סיפרה לאבי ילדיה. ברקע דבריה של בובליל, נשמע אישה מפנה אליה שאלה. "את רוצה להוציא תביעה, אה?". "כן!", השיבה בובליל בנחרצות. "אני הולכת לתבוע את האולם, ככה נתחיל את הערב", הכריזה. 

בשבוע שעבר זכתה בובליל להגשים את חלומה אחרי שנים רבות של תפילות, והכניסה ספר תורה לבית הכנסת שעלותו כ- 300 אלף שקלים. "חמש עשרה שנה אחרי, ראש חודש ניסן, יום פטירתו של סבא שלי, זכיתי לקיים את ההבטחה שלי ולהכניס ספר תורה לעילוי נשמתו", כתבה עינב. "סבתא הייתה בשמחה גדולה, ואני בטוחה שגם סבא שלי היקר שלא זכה לראות אותי מקימה משפחה ומצליחה ברוך השם. אני בטוחה שהוא גאה ושמח בי שם למעלה", סיכמה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר