10 מוצרים מיוחדים שיהפכו את המטבח שלכם למאורגן

משטח העבודה יכול להיות אחד האזורים הכי עמוסים במטבח – איך מסתירים את הכל בצורה מאורגנת במגירות? הנה כמה פתרונות יעלים

מטבח. צילום: GettyImages

חובבי הסדר התפקדו: המטבח יכול בקלות להיות אחד האזורים המבולגנים ביותר בבית, במיוחד עם כלי הבישול, המכשירים החשמליים, צלחות, כוסות וכמובן – אוכל. למרות שבישול יכול לגרום ללא מעט בלגן, המטבח שלכם לא חייב להיות באי-סדר.

המשימה הראשונה כדי לטשטש את העומס במטבח הוא על ידי העברת כל הפריטים שנוטים לאסוף אבק אל המגרות או ארונות האחסון ובכך לפנות את השיש. זה בדיוק המקום אליו נכנסים פתרונות אחסון שמפנים מקום ממשטח העבודה ושומרים על כל מה שחיוני למסודר ונגיש ברגע שתצטרכו אותו.

ארגונית מגירה מתרחבת מבמבוק

ארגונית למגירה / אמזון

הארגונית המתרחבת מעולה לסידור של סכו"ם במגירה ויש לה גם מקום להניח כל מיני אביזרים נוספים וקטנים שאתם צריכים בהישג יד, כמו פותחן יין. החלק הכי טוב היא היכולת להתאים את הארגונית בדיוק לגודל של המגירה ובכך לשמור על סדר.

ארגונית לשקיות

אחד הלהיטים האחרונים הוא ארגונית לשקיות מטבח לשמירה על אוכל או סנדוויצ'ים בצורה נוחה ומסודרת במגירה.

ארגונית לשקיות / אמזון

מגש מסתובב

מגש מסתובב ושקוף יתאים במיוחד לאחסון של תבלינים, סוגים שונים של שמן או רטבים. אפשר להניח אותם בפינה של הארון והיכולת הסיבובית שלהם תאפשר לכם לשלוף את מה שאתם צריכים במהירות. הקצוות הגבוהים של המגש ימנעו החלקה של הפריטים בזמן הסיבוב.

מגש מסתובב / אמזון

קופסאות שקופות

אם אתם נאבקים לשמור על חטיפים, שימורים ודגנים מסודרים במזווה, הקופסאות השקופות האלה הן בדיוק מה שאתם צריכים. אפשר לערום אותם אחד על גבי השני ולאחסן בתוכם את כל המוצרים הקטנים שמסתובבים ללא מקום על השיש או במגירות.

קופסאות שקופות / אמזון

קופסאות אחסון שטוחות בגדלים שונים

הקופסאות מגיעות בגדלים שונים והן מתאימות במיוחד למגירות צרות. תוכלו לשים בהם את כל האביזרים הנוספים שאנחנו נוטים לאחסן במטבח, החל מפותחנים למיניהם, שקיות, גומיות ועוד.

קופסאות שטוחות שקופות / אמזון

מארגן מכסים

איך שומרים על כל המכסים של קופסאות הפלסטיק? מארגן המכסים הזה יכניס לכם סדר לבלגן ויאפשר לכם למצוא בדיוק את המכסה המתאים לקופסא מבלי לבלגן את כל המגירה.

מארגן מכסים / אמזון

וו לכלי ששת

במקום להניח את כלי הששת החיוניים בכל מטבח, תוכלו לתלות אותם מתחת לארון מטבח. הווים מתחברים לארון באמצעות מדבקה חזקה, כך שאין צורך בקדיחה.

וו לכלי ששת / אמזון

מתקן לנייר מטבח מתמגנט

את מחזיק נייר המטבח תוכלו להצמיד בקלות למקרר ובכך למצוא את הנייר בדיוק כשתצטרכו אותו מבלי שיתפוס לכם מקום על משטח העבודה.

מתקן לנייר מטבח / אמזון

מדפים למדפים

נשמע מוזר? למעשה מדובר באחד המוצרים הכי נמכרים שמאפשר לחלק מדפים גבוהים בארון בצורה מיטבית ובכך יעניק לכם את היכולת להכניס יותר מוצרים לארון.

מדפים למדפים / אמזון

מארגן פחיות שימורים

אפשרות קלה ונוחה לשמור את כל פחיות השימורים בצורה מסודרת ולשלוף בדיוק את המוצר שאתם רוצים ברגע שאתם צריכים אותו.

מארגן פחיות שימורים / אמזון

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר