אחרי יותר מעשור: הסדרה האהובה חוזרת – עם טוויסט

12 שנים אחרי שירדה משידור, "אקסטרים מייקאובר: הום אדישן" תשוב לשידור בהמשך השנה – ללא המנחה המיתולוגי טיי פנינגטון • מי יחליף אותו ומי השחקנית המצליחה שעומדת מאחורי הפקת התוכנית? • כל הפרטים

"אקסטרים מייקאובר: הום אדישן". צילום: ABC/NELSON CHENAULT

"אקסטרים מייקאובר: הום אדישן" הייתה אחת הסדרות האהובות ביותר בשנים 2012-2004 (וגם ב-2020, אז חזרה לעונה אחת בלבד), אז שודרה בהצלחה גדולה ברשת ABC האמריקנית ואף זכתה בשני פרסי אמי לתוכנית הריאליטי הטובה ביותר. כעת נודע באופן רשמי כי היא תשוב לשידור בהמשך השנה בעיבוד חדש, עם טוויסט לא קטן.

על פי דיווח באתר הבידור האמריקני "דדליין", טיי פנינגטון, שהנחה את הגרסה המקורית של התוכנית האהובה, לא ישוב אל גרסתה החדשה, ויוחלף על ידי קליאה שירר וג'ואנה טפלין, המוכרות כמנחות תוכנית הריאליטי "משתלטות על הבלגן: The Home Edit", המשודרת בנטפליקס.

פנינגטון (משמאל) ב"אקסטרים מייקאובר: הום אדישן", צילום: ABC/RON PHILLIPS

בגרסה החדשה של התוכנית, שבין החברות שמפיקות אותה נמצאת חברת ההפקות המוערכת של השחקנית זוכת האוסקר ריס ווית'רספון, יבואו לידי ביטוי כישורי הארגון של השתיים אל המסך הקטן, בזמן שהן יעצבו את הבית מבפנים ומבחוץ, תוך הצגת סיפורים "מעוררי השראה ומחממי לב" של משפחות שעברו אירועים קשים, שתרמו בעצמן לקהילה שלהן. סביר להניח שגם בגרסה החדשה יישמר רגע השיא של המקור, כאשר הבתים החדשים נחשפו בפני המשתתפים הנדהמים.

הגרסה המקורית של התוכנית, שזכתה לעיבוד ישראלי שהונחה בידי לא אחר מאשר עמוס תמם, אמנם זכתה להצלחה מסחרית גדולה, אך גם לביקורת לא מועטה, כשנטען שהבתים שבנתה עבור המשתתפים היו גדולים יתר על המידה עבור רבים מהם, מה שהותיר משתתפים עם חשבונות גבוהים בהרבה ממה שהורגלו לו קודם – מבלי שהיו יכולים לשלם אותם. דוגמה לכך ניתן לראות בבית חדש שנבנה על ידי צוות התוכנית, שכלל שישה חדרי שינה ושבעה חדרי מקלחת למשפחה בת ארבע נפשות בלבד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר