הכרזה כפולה: הריאליטי האהוב חוזר בעונה חדשה וספיישל איחוד

התוכנית "רקדניות קטנות" שהסתיימה בשנת 2019, חוזרת למסך בפרק ספיישל ובעונה שלמה שתכלול רגעים מיוחדים מכל העונות • בפרק ישתתפו כוכבות הסדרה, אך אחת בולטת תיאלץ להיעדר

מאמנת הריקוד אבי לי מילר בתוכנית "רקדניות קטנות". צילום: IMDB

תוכנית הריאליטי המצליחה "רקדניות קטנות" או בשמה המוכר באנגלית "Dance Moms", חוזרת למסך הקטן כ-5 שנים לאחר שידורה של העונה האחרונה.

הפקת התוכנית הכריזה על פרק ספיישל שיעלה בקרוב ויכלול את כוכבות הסדרה, בו הן "יסתכלו אחורה יחד על הרגעים הבלתי נשכחים של התוכנית שהפכה לתופעה עולמית וגרמה להן להתפרסם", בנוסף לחידוש התוכנית לעונה תשיעית, בשורה מפתיעה לאור העובדה שצוות התוכנית הצהיר כי העונה השמינית תהיה האחרונה.

גם העונה התשיעית תהיה מעין ספיישל ותכלול את "קרבות הריקוד הנפיצים ביותר וההתמוטטויות הבולטות" מכל עונות הסדרה, כאשר כל פרק ישלב נושא אחר ויהיה בן כ-40 דקות. לעומת זאת, ספיישל האיחוד בן כשעתיים, וישלב את כוכבות הסדרה כיום לצד אימהותיהן.

כידוע, התוכנית "רקדניות קטנות" שילבה ילדות בגילי 5 עד 16 ואת אימהותיהן, שהתחרו על משבצת הרקדנית הטובה ביותר. התוכנית, עוקבת אחרי הקריירות המוקדמות של הילדות בריקוד תחת הדרכתה של אבי לי מילר, מאמנת הריקוד הקשוחה.

"רקדניות קטנות", צילום: IMDB

כוכבות הסדרה שישתתפו בספיישל האיחוד הן ג'וג'ו סיווה, קלואי לוקסיאק, האחיות ברוק ופייג' היילנד, קנדל ורטה וקלאני היליקר. משתתפת בולטת שלא תשתתף בפרק הספיישל היא מאדי זיגלר, שהצליחה למנף את התוכנית ולבנות לעצמה קריירה מצליחה, בעיקר בזכות השתתפותה בקליפים השונים של הזמרת סיה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר