הלייט נייט של ערוץ 14 מחפש פרובקציות מתחת לפנס

התוכנית "פתחי את שי" מרגישה חריגה בנוף הכבד של ערוץ 14 • זה לייט־נייט לא רע, שמוכרח לשנות מינון - פחות פרובוקציות בשקל ויותר בדיחות מצחיקות

פתחי את שי. חריגים בנוף. צילום: צילום: ערוץ 14

כבר הרבה זמן לא שידרו כאן לייט־נייט טוב, ולכן התוכנית "פתחי את שי" מרגישה חריגה, בטח בלוח השידורים הכבד של ערוץ 14. מצד שני, ממש כמו יתר תוכניות הערוץ - גם היא מחפשת פרובוקציות מתחת לפנס.

לשי גולדשטיין, עם הניסיון התקשורתי שלו, יש היסטוריית פרובוקציות מפוארת. המעבר להיות ביביסט הוא כנראה הפרובוקציה הכי גדולה שעשה בחייו. לצידו, נועם פתחי, שעד לאחרונה כתב איתי את טור ביקורת הטלוויזיה הזה, וגם הוא ידוע כפרובוקטור גדול שכבר פלט בשידור בדיחה על שקמה ברסלר שגבלה בהסתה.

הערב שניהם הזמינו לממלכת הפרובוקציה שלהם את אמיר חצרוני - גזען מוצהר, שוביניסט, מתנשא, פריבילג ופרובוקטור מקצועי, שהגיע ועל בגדיו מדבקות אנטי־נתניהו.

 
חצרוני בלייט נייט של ערוץ 14, צילום: ערוץ 14

הם כינו את חצרוני פרופסור לפרובוקציות, עשו לו חידון ניחושים איזו מהפרובוקציה שייכת לו, ולסיום עימתו אותו עם ציוץ מעליב שכתב על גולדשטיין. חצרוני הועלה על הגריל, סירב להתנצל, ורק חזר על כל פרובוקציה וקרקר כמו תרנגול בסניף מקדונלד'ס.

"אתה עושה פרובוקציות בשקל", הטיח בו פתחי. כעבור כמה דקות הזמינו המנחים לאולפן את אחיין של גורודיש, שהסביר כי כדור הארץ שטוח, פצצות אטום זה פייק ועוד כמה פרובוקציות בשקל. "פתחי את שי" זה לייט־נייט לא רע, שמוכרח לשנות מינון - פחות פרובוקציות בשקל ויותר בדיחות מצחיקות.

פתחי את שי | ערוץ 14, 22:30

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר