מיליון קריאות עידוד: עדן גולן בביצוע מהפנט בחצי הגמר

נציגת ישראל לאירוויזיון עלתה על הבמה וביצעה את "Hurricane" בלייב, מול קהל של רבבות • התפאורה של השיר הייתה נהדרת כמו שראינו בחזרות, ולצד קריאות הבוז נשמעו קריאות עידוד ושריקות גאווה

עדן גולן מגיעה לגרין רום אחרי ביצוע חצי הגמר // כאן 11

עדן גולן עלתה לבימת האירוויזיון וביצעה את הנאמבר של "Hurricane" בחצי הגמר. בניגוד לכמה מדינות אחרות שהיה אפשר לשמוע מהזמרים שייצגו אותן זיופים קלים, עדן שרה בצורה מושלמת, הגיעה בקלות לטונים הגבוהים שהיא ידועה בהם ורקדה בביטחון ובקלילות על הבמה. לאורך הביצוע נשמעו כמה שריקות בוז מצד אנשים מועטים מהקהל, אך שריקות וקריאות הגאווה הצליחו להתגבר עליהן.

עדן גולן מבצעת את השיר הוריקן בחצי גמר האירוויזיון 2024, צילום: EPA

התפאורה של השיר הייתה נהדרת כמו שראינו בחזרות, והרקדנים ביצעו את תפקידם בצורה מצוינת. בניגוד לחזרות, הפעם כמעט ולא נראו דגלי פלשתין באולם - כנראה בשל האבטחה המוגברת שהחרימה דגלים שנתפסו לפני המופע, אולם אחד האנשים, שנצפה כשהוא מנופף בדגל פלשתין במהלך הופעתה של עדן - לווה במהירות החוצה על ידי מאבטחים.

במהלך הביצוע של עדן גולן - אדם הניף דגל פלשתין, והוצא מהאולם

שר התרבות מיקי זוהר הגיב על ההופעה של עדן בחצי הגמר: "‏ביצוע מדהים. לאחר כל החזרות ואל מול כל הצעקות האנטישמיות באולם, שרת על הכאב שלנו, והשמעת באירופה את המוזיקה שהפסיקה אצלנו ב-7 באוקטובר".

עדן גולן בחצי גמר אירוויזיון 2024, צילום: EPA
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר