"כבוד גדול או מלכודת": זה הקומיקאי האהוב שנבחר להנחות את טקס פרסי האוסקר

לאחר שג'ימי קימל הוכרז כמנחה של הטקס ה-95, הוא מסר בסרקסטיות: "מודה על קבלת ההצעה, אחרי שכל האחרים סירבו לה" • זו תהיה הפעם השלישית שבה ינחה את הטקס

פרס האוסקר, צילום: איי.פי.

הקומיקאי האמריקני ג'ימי קימל ינחה את טקס האוסקר הקרוב, שיתקיים בפעם ה-95, כך הודיעה היום (שני) האקדמיה האמריקנית לקולנוע.

זו תהיה הפעם השלישית שבה מנחה תוכנית הלילה המצליחה ינחה את הטקס, לאחר שעשה זאת ב-2018 וב-2017. בכך, הוא הצטרף לסטיב מרטין, ג'רי לואיס, קורדן נייג'ל ודיויד ניוון שהנחו גם הם את הטקס שלוש פעמים. לפניו נמצאים וופי גולדברג וג'ק למון (4 פעמים), ג'וני קרסון (5 פעמים), בילי קריסטל (9 פעמים) ובוב הופ (11 פעמים).

פעם שלישית גלידה. ג'ימי קימל בטקס פרסי האוסקר, ב-2018, צילום: איי.פי.

"להיות מוזמן להנחות את האוסקר בפעם השלישית זה כבוד גדול או מלכודת", מסר קימל הודעה משעשעת לאחר ההכרזה. "בכל מקרה, אני מודה לאקדמיה על שהציעה לי את ההצעה כל כך מהר לאחר שכל המנחים הטובים האחרים סירבו". דבריו של המנחה מגיעים על רקע שמועות שנפוצו לאחרונה בהוליווד, שלפיהן מפיקי הטקס פנו אל כריס רוק, שכבר הנחה בעבר פעמיים את הטקס ושכזכור חטף במהלך הטקס האחרון סטירה לעיני העולם כולו מוויל סמית', בבקשה שינחה את הטקס הקרוב, שיתקיים ב-12 במרץ 2023, אך הוא סירב לכך.

הפעם הראשונה שבה קימל, שהנחה בעבר שלוש פעמים את טקס פרסי האמי (הפעם האחרונה הייתה ב-2020, בשיא מגפת הקורונה), היה המנחה בטקס האוסקר, הייתה ב-2017, אז הנחה את הטקס של סרטי 2016, שלנצח ייזכר כטקס שבו בוצעה טעות כשהסרט הלא נכון ("לה לה לנד") הוכרז כזוכה בפרס הסרט הטוב ביותר, במקום הסרט שאכן זכה בו בפועל ("אור ירח").

מונולוג הפתיחה של ג'ימי קימל בטקס האוסקר ב-2018

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר