מביך: המתנה השערורייתית שקיבל כוכב סדרת הלהיט של HBO

ג'ו מנגניילו, הלוא הוא אלסיד הרבו, איש הזאב הנחשק בסדרה "דם אמיתי", התראיין לתוכנית בה סיפר על מתנה מושקעת שקיבל ממעריץ נלהב • אבל איך לומר? שי צנוע זה לא היה

ג'ו מנגניילו. צילום: AFP

השחקן ג'ו מנגניילו למד על בשרו לא לשפוט ספר לפי הכריכה שלו, במיוחד אם מדובר בקומיקס פאנפיק (ספרות חובבים - יצירה שמעריצי ספר/סרט/סדרת טלוויזיה כותבים בעצמם בהשראת היצירה המקורית; ד"פ) שהוענק לו במתנה.

מנגניילו (47), שגילם במשך 7 עונות את איש הזאב הנחשק אלסיד הארבו בסדרת הלהיט "דם אמיתי" מבית HBO (ומנחה בימים אלה את שעשעועון הריאליטי "Deal or No Deal Island" בערוץ NBC האמריקני), חשף השבוע שקיבל מתנה, איך נאמר, שובבה במיוחד ממעריץ שובב עוד יותר.

ג'ו מנגניילו ב"דם אמיתי", צילום: HBO

"מישהו השקיע שנה שלמה בציור חוברת קומיקס, ואז הוא נתן לי אותה במתנה בכנס מעריצים", הסביר הכוכב בראיון לאנדי כהן, מנחה תוכנית הטוק שואו הלילית "Watch What Happens Live". "אמרתי לו 'או, זה מדהים', ואז הוא ראה אותי למחרת ושאל אם אהבתי את הקומיקס. בכלל לא קראתי אותו, אבל אמרתי לו שזה היה מעולה", סיפר השחקן.

"דם אמיתי", צילום: HBO

עכשיו מגיע הטוויסט בעלילה: מתברר ש"הקומיקס הציג את היוצר כארנב אנתרופומורפי (יצור לא אנושי בעל תכונות אנושיות; ד"פ) שפגש איש זאב אנתרופומורפי ואז הם..." - "עשו את זה!", קטע כהן את מנגניילו בהתלהבות, שאישר כי המנחה צודק בכל מילה. "כן. ואני, כאילו, אומר לו 'או! אהבתי את זה מאוד! זה היה נפלא!' והוא עונה 'באמת?!' ואני משיב 'כן! לגמרי!'. (והרי) לא קראתי את הקומיקס - וזה מה שקיבלתי (על זה ששיקרתי)", סיכם איש הזאב בדימוס.

וכאן נשאלת השאלה: מה היה מנגניילו עונה לקומיקסאי הנלהב אם הוא כן היה מואיל בטובו לעיין בחוברת החושנית באותו לילה? רק על זה אפשר לחבר פאנפיק נוסף. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר