מהפך: לא תאמינו איך ג'וני דפ נראה עכשיו

לפני כשנתיים סיים את המשפט המכוער שלו מול גרושתו השחקנית אמבר הרד • כעת השחקן לוקח את עצמו בידיים ונצפה לאחרונה עם לוק קפדני, "נקי" ואסוף

ג'וני דפ בפסטיבל קאן (ארכיון). צילום: AFP

מאז הסתיים בשנת 2022 המשפט המתוקשר שלו מול גרושתו אמבר הרד, ג'וני דפ נעלם כמעט לחלוטין מתחת לרדאר. הפעם האחרונה שתועד הייתה באיטליה בפברואר האחרון כחלק מהפרויקט הקולנועי המדובר החדש שלו: בימוי הסרט "מודי", שיעסוק בצייר והפסל היהודי-איטלקי אָמָדֶאוֹ קלמנטה מוֹדִיליאני - אז הציג את המראה המרושל והמוזנח למדי שהיה מזוהה איתו בשנים האחרונות, שכלל שיער ארוך ומשקל גוף עודף.

מאז, כך נראה, דפ, המשמש גם כפרזנטור של דיור, החליט לקחת את עצמו בידיים ועבר מהפך במראה שכלל ירידה במשקל ותספורת. כעת הוא מציג לוק "נקי" וייצוגי כראוי לפרזנטור של מותג ביוטי מוביל.

דפ, שיחגוג ביוני הקרוב את יום הולדתו ה-61, תועד במראה החדש ביום שני האחרון כשצעד לבוש בחליפה של דיור על השטיח האדום בלונדון בפרמיירה מצומצמת לסרטו המדובר החדש "ז'אן דו בארי" בו הוא מגלם את דמותו של המלך לואי ה-15. "הוא מתגורר בלונדון זה זמן מה", סיפרו מקורבים לדפ לאתר הדיילי מייל הבריטי והוסיפו כי המגורים בבריטניה "עושים לו טוב".

"הוא מתגורר שם כרגע כחלק מהעבודה שלו על הסרט 'מודי''', הוסיפו ושיתפו כי אימץ שגרת חיים "נקייה" יותר מזה שהייתה מזוהה עימו בשנים האחרונות. את שיערו הארוך והפרוע, כך סיפרו, קיצץ לפני כשבועיים כחלק מההכנות לצילום קמפיין נוסף לדיור לבושם הגברי Sauvage עבורו הוא משמש כפרזנטור.

"ז'אן דה בארי" קיבל את הקרנת הבכורה שלו בפסטיבל קאן במאי האחרון. הוא צפוי לצאת לאקרנים ביום שישי הקרוב בבריטניה ובחודש הבא בארצות הברית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר