הצל נגד אביב גפן: "למה את סדר פסח ביטלת וההופעה בירקון מתקיימת?"

הראפר התייחס לפוסט של הזמר והיוצר שבו שיתף בהחלטתו שלא לחגוג את ליל הסדר השנה • הוא תהה מדוע הקולגה אינו ממשיך בקו זה גם כשמדובר בהופעתו הגדולה הצפויה בתל אביב

הצל ואביב גפן. צילום: גדעון מרקוביץ', משה שי

בסוף חודש מאי הקרוב יעלה אביב גפן לבמה הגדולה בפארק הירקון. כחודש לפני ההופעה, פרסם גפן בתחילת השבוע סטורי בעמודו באינסטגרם שבו הודיע על כוונתו שלא לציין ולא לחגוג את ליל הסדר, זאת כאות הזדהות עם 133 החטופים שעדיין נמקים בשבי חמאס. מי שנחשף להודעתו של גפן היה יואב אליאסי (הצל) שבחר לעקוץ אותו אתמול (שלישי) באותה זירה, ברשת החברתית, ולשאול אותו מדוע לא בחר לנהוג באופן דומה גם בנוגע לנשף הרוק שהוא עתיד לקיים ב-29 במאי.

יואב אליאסי (הצל) מספר על הרגע שינה אותו (ארכיון)

"לראשונה בחיי לא אעשה סדר פסח. מבחינתי אין 'חג חירות' בזמן שיש חטופים בעזה", כתב גפן בחשבונו באינסטגרם. בצאת החג, ביקש יואב אליאסי להתייחס לדבריו של גפן, ובפוסט שהעלה מתחת לתמונה של גפן לבוש בחולצה מימי המחאה נגד הרפורמה המשפטית וצילום מסך של דבריו ערב ליל הסדר, הוא פנה אליו ישירות וכתב: "אביב, בלי ציניות. כל הכבוד על היוזמה, אבל רק שאלה: אם כבר ביטלת את הסדר למען החטופים, למה את הסדר ביטלת וההופעה שלך בירקון מתקיימת?".

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Yoav Eliassi‎‏ (@‏‎i_am_the_shadow‎‏)‎‏

ימים ספורים לפני פתיחת מכירת הכרטיסים למופע, כתב גפן לעוקביו באינסטגרם: "השנה נשף רוק חשוב יותר מאי פעם. נשף רוק יזהר מול המוות, העצב והייאוש. יותר מתמיד חשוב להרים את הראש אחרי חודשים של תחושות עצב, כעס והשפלה. דווקא עכשיו, כשאויבינו מנסים להשתיק את ישראל ולשבש את אורח החיים הישראלי שמקדש חיים ותקווה. בדיוק עכשיו הזמן לחזור אל החיים, להזכיר את הקורבנות ובאותו זמן להזכיר שיש פה אנשים שלא הולכים לוותר. לא על החיים, לא על התקווה, ולא על המוזיקה".

מטעמו של אביב גפן נמסר: "אנחנו לא מגיבים".

אביב גפן (ארכיון), צילום: גדעון מרקוביץ

נזכיר כי זו אינה הפעם הראשונה שאליאסי תוקף את גפן. בשנת 2018 הוא ביקר אותו על השתתפותו בהפגנת תמיכה נגד גירוש מסתננים. "הילד כאפות אביב גפן צועד נגד הגירוש ברוטשילד כשלצידו המאבטח שלו. כנראה מפחד מהסודנים שגרים חמש דקות משם". גפן לא נשאר חייב, שיתף את הפוסט של הראפר והוסיף בסרקזם: "אנשי הרוח מפרגנים".  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר