"אנחנו מזועזעים": מי משתמש ברמי הויברגר ודודו פישר בפרסומת לשיפור חיי המין?

פרסומת שקרית בפייסבוק השתמשה בשני המפורסמים על מנת לייצר תחושת אמינות אצל הגולשים • "לא ידענו על המעשה הנפשע הזה, אנחנו מיד פונים להגשת תלונה במשטרה"

רמי הויברגר. צילום: פיני סילוק

עוקץ ברשת: לאחרונה התגלתה פרסומת בפייסבוק המבטיחה את הגדלת איבר המין, שיפור הבריאות והזקפה הגברית באמצעות שימוש במוצר סוכריות גומי צבעוניות העונה לשם "VITAMIN DEE". בכדי לייצר תחושת אמינות אצל הגולשים שנחשפו למודעה השקרית התווספו גם המלצות לכאורה מצד רופאים, גולשים וגם ידוענים כמו רמי הויברגר ודודו פישר.

"הפין שלך יהפוך גדול וארוך יותר", מבטיחים במודעה המזויפת לה צורף גם לוגו שקרי של רשת "סופר-פארם". "משחזר את אספקת הדם, מחזק את מבנה הערמונית, מנרמל את תפקוד הערמונית, חוסם תהליכים דלקתיים, מגביר את החשק המיני, מחזק את דפנות כלי הדם, מסייע בשיקום הזקפה ותפקוד הרבייה, משחזר את השליטה בשפיכה ומשפיע לטובה על הרווחה הכללית", נכתב ביתרונות לכאורה בשימוש בסוכריות.

הפרסומת השקרית של רמי הויברגר, צילום: צילום מסך

כאמור, בפרסומת מציגים גם את תגובותיהם הנלהבות לכאורה של רמי הויברגר ודודו פישר למוצר. "למה עכשיו?", שואל לכאורה הויברגר בטקסט המיוחס לו מתחת לתמונתו. "לא, לא היה לי קטן, אבל מכיוון שגיליתי ש-VITAMIN DEE יכול לעזור לך לא רק להגדיל את הביצועים שלך, אלא גם את הגודל שלך, לא יכולתי לסרב... הודות למוצר זה איבדתי כמות ניכרת של משקל, ועליתי במסת השריר".

גם דודו פישר, הזמר והשחקן הוותיק, מתפעל במודעה לכאורה מסוכריות הגומי המבטיחות פלאים. "היו לי מחשבות אובדניות רוב הזמן. הפין שלי היה 10-11 ס"מ כאשר זקוף", נכתב מתחת לתמונתו ושמו של פישר. "עבר הרבה זמן מאז שהרגשתי הנאה בעצמי. הדבר הכי מעצבן היה הלעג של החברה. אי אפשר לקיים יחסי מין, לפגוש נשים, לפלרטט, למרות שזה אחד האינסטינקטים".

הפרסומת השקרית של דודו פישר, צילום: צילום מסך

בטקסט פישר מספר כביכול גם על השיפור שחש לאחר השימוש במוצר. "כל הבעיות שלי נעלמו מעצמן. מעולם לא חוויתי אורגזמה כזאת, הגודל גדל בשמונה סנטימטרים, הבריאות שלי חזרה לקדמותה, כל הגוף שלי התחדש, אני צעיר יותר. הם קוראים לי מכונת סקס. אני ממליץ על זה לכולם. אל תהססו".

על מנת לחזק את אמינות הפרסומת שובצו גם תגובות מצד "גולשים" שרכשו את המוצר. "הדבר היחיד שעזר לי. הזמנתי דרך ההגרלה, אפילו לא לחפש אותו בבתי המרקחת", "נרפאתי, אפילו התחלתי להתאמן, כל כך הרבה אנרגיה שוחררה, אני ואשתי שמחים מאוד".

תגובות "הגולשים", צילום: צילום מסך

מטעמו של דודו פישר נמסר בתגובה: "תחילה נציין כי אין לדודו שום קשר לפרסומת הנבזית הזו. עד לרגע זה שפניתם אלינו לא ידענו על המעשה הנפשע הזה. אנחנו מיד פונים להגשת תלונה במשטרה. אנחנו מזועזעים. קשה להאמין שיש כזאת עזות לחברה באשר היא. להשתמש בשם של אמן מוכר ולהלביש עליו סיפורים שקריים בלי לפחד שבסוף המעשה הנוראי שלהם ייחשף והם ישלמו על כך ביוקר. ברגעים אלה נעשית פנייה מטעמנו לעורך הדין אפרים דמרי שיטפל בעניין בהקדם ובחומרה כדין".

השחקן רמי הויברגר מסר בתגובה: "אין לי מושג על מה מדובר. אולי אפנה עם זה לעורכי דין".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר