כוכבת "חתונמי" רותחת מזעם: "למה לכתוב שהילד של אסי עזר מסכן?"

מאי שכטר נכנסה לקרוא טוקבקים בידיעות שדיווחו על הולדת בנו של מגיש הטלוויזיה ובעלו האדריכל אלברט אסקולה ונתמלאה בכעס נוכח התגובות הפוגעניות • "אחר כך מתפלאים למה אלוקים מעניש אותנו", אמרה

גאה בהם. מאי שכטר, אסי עזר ואלברט אסקולה עם בנם. צילום: משה בן שמחון, אינסטגרם

מאי שכטר ביקשה היום (שני) להקדיש סדרת סטוריז בחשבונה באינסטגרם לנושא שעורר בה זעם רב וקומם אותה: תגובות גולשים לידיעות שעדכנו בהולדת בנו השני של אסי עזר ובעלו אלברט אסקולה. שכטר, שנחשפה לטוקבקים מרושעים במיוחד אשר ביקרו את הקן המשפחתי המתרחב שבנה עזר, החליטה להחזיר תגובת נגד בזירה הפרטית שלה.

המתנה המרגשת שקיבלת אסי עזר (ארכיון)

"קודם כל מזל טוב. זאת תמונה שמסבה לי אושר עילאי, ולא רק בשם שנת 2024 והנאורות, אלא בשם העובדה שהם שמים ז** על כל האנשים החשוכים באשר הם, מקימים משפחה מדהימה ומלאה בחופש ומביאים אור לעולם", כתבה שכטר על רקע תמונה של עזר עם אסקולה והוולד הרך.

לאחר מכן המשיכה לבטא את דעתה בנושא באמצעות סרטון וידאו. "שתדעו שאם אתם זורקים כל כך הרבה רוע בעל פה או בכתב, זה פשוט מראה מושלמת לחיים שלכם", פנתה לגולשים שתקפו. "רע לכם? תיצרו שינוי! תפרגנו, תאהבו, תהיו טובים! זה גם יוציא אתכם ממצבים נפשיים קשים. ילדים לזוג גברים הם רחוקים מלהיות מסכנים! אני מקנאה בהם!

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Assi Azar‎‏ (@‏‎assiazar‎‏)‎‏

"...אחר כך מתפלאים למה אלוקים מעניש אותנו. מה דחוף, מה דחוף לכתוב תגובות רעות?! לא נאה לכם משהו? אל תגיבו. למה לכתוב על ילד בפוסט כזה, שהוא כולו מלא בטוב, באור ובאהבה 'ילד מסכן'?", גערה. רגע לפני שחתמה את דבריה ביקשה לחדד עוד יותר: "אתם יודעים מה ההגדרה לילד מסכן? ילד שמכים אותו, ילד שמתעללים בו נפשית ופיזית, ילד שנולד לאימא נרקומנית ושהיא בעצמה אומללה כי אני בטוחה שהיא לא הייתה בוחרת בזה. זאת ההגדרה לילד מסכן! לא ילד שבא לעולם לשני גברים! משתגעת!".

מאי שכטר, צילום: לירון סער
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר