צפו: כוכב "פקין אקספרס" יוצא מהארון

משתתף תוכנית הריאליטי הפופולרית עילי הספרי משתף את אחותו מיטב בקשיים שחווה כנער בארון, ובוחר לצאת אל מול המצלמות • "הרבה שנים הסתרתי כל כך הרבה דברים בתוכי"

עילי יוצא מהארון. קרדיט: רשת 13

עילי הספרי, משתתף "פקין אקספרס", נחשף בפני אחותו מיטב ומספר לה בדמעות על התקופה החשוכה שבה יצא מהארון. "מבחינתי הרבה שנים הסתרתי כל כך הרבה דברים בתוכי, כאילו אותי חינכו שהמשמעות של החיים היא להקים משפחה.

"הרגשתי כאילו אין לי ערך לחיים וזה נורא להגיד את זה, אבל כשאתה לא רואה אור בקצה המנהרה ואתה לא רואה איך זה, אז אתה אומר 'אין לי ערך'".

עילי ומיטב ב"פקין אקספרס", צילום: רשת 13

הספרי מספר כי הרבנים שהעריץ בבית הספר דיברו על הקהילה הגאה בתור הדבר הכי נורא שיכול להיות. "כשאני הייתי עמוק בתוך הארון, שמעתי אותם איך הם מדברים על אמיר אוחנה וזה היה כאילו שומו שמיים. הייתי הולך לישון לילה לילה ומתפלל לאלוהים ומבקש ממנו בבקשה שיהיה לי טוב, שאני אהיה מאושר. 

מיטב ועילי הספרי בקמפיין ראשון, צילום: יח"צ סקופ

"הייתי אומר לו 'תיקח את זה ממני', 'זה לא מי שאני', 'תשנה אותי', אני רק רציתי לברוח מזה. במשך שנים שיקרתי לעצמי, לזהות שלי, למי שאני וכאילו כשיצאתי מהארון, אמרתי 'בוא'נה אני אדם חדש", סיפר הספרי. 

בנוסף, דיבר הספרי על הקושי שלו להיות דתי, ימני וגיי: "היום אני במאה אחוז של השלמות. זה לבוא להגיד 'אני מי שאני'. מה זה לצאת מהארון? זה לא רק לספר. זה לקבל את עצמך ולבוא להגיד שאתה גם דתי, גם ימני ושאתה גיי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר