שלגון חדש בטעם של תה מתובל: כזה כנראה שעוד לא טעמתם

שיתוף פעולה בין נסטלה לוויסוצקי יצר שלגון צ'אי שקדים בטעם של תה ותבלינים • וגם: מותג האיפור מאק מגיע לוולט, קופסת מתנה ענקית שמלאה בשוקולד קליק, הבושם שמוכר לכולם מהילדות ועוד • המוצרים החדשים שבחנויות שכדאי להכיר • חדשות הצרכנות

שלגון צ'אי שקדים, נסטלה ויסוצקי. צילום: יח"צ

M.A.C נכנסים ל-Wolt ומשיקים לראשונה מארזי מתנה, לרכישה דרך אפליקציית המשלוחים. מחיר המארזים מגלם הנחה משמעותית של עד 30% משווי המוצרים. ניתן להזמין מארז מתוך קולקציה של 7 מארזי מתנה לכל אירוע, ביניהם מארז "יום הולדת שלי" שכולל שפתון, סומק וג'ל לעיצוב הגבות (295 שקלים), "מאמי גלואו" הכולל תרסיס לחות לקיבוע האיפור, סומק ובאלם שפתיים (245 שקלים) ו"הייפר גלואו", הכולל סרום לחות, שפתון וסומק (340 שקלים).

מארז מאק לטיסה נעימה, צילום: יח"צ חו"ל

"קליק" ו-Sweetweet בשיתוף פעולה שיצר סוויטבוקס מלא במוצרי השוקולד של קליק, ואף כולל במהדורה המיוחדת משחקים, גרביים מעוצבות והפתעות נוספות. לצד קליקים מוכרים תמצאו גם קליק טריו, קליק טו גו ועוד. להשיג בחנות האונליין של סוויטוויט או בוולט. מוצלח במיוחד כמשלוח מנות, או כמארז שאפשר ליצור ממנו כמה משלוחי מנות לפורים.

מחיר: 95 שקלים

מארז קליק סוויטוויט, צילום: סטודיו Sweetweet

שיתוף פעולה ראשון בין גלידות נסטלה לוויסוצקי יצר שלגון צ'אי שקדים, עם ריפל צ'אי מסאלה ובציפוי שוקולד לבן ושברי שקדים, באריזה שעוצבה בהשראה מסדרת "חווית הצ'אי" של ויסוצקי. טעמנו: השלגון לא מאוד מתוק, ויש לו ארומה חזקה של תבלינים - הצ'אי מורגש בו מאוד ויתאים לכאלה שאוהבים את הטעם המודגש במיוחד.

טווח מחירים: 6-12 שקלים ליחידה

שלגון צ'אי שקדים, נסטלה ויסוצקי, צילום: יח"צ

המשביר מחדשים עם מגבות סטרץ' נמתחות של המותג הפרטי של הרשת - PRIVATE COLLECTION. המגבות בגדלים המיועדים לגוף ולשיער, עשויות כותנה בשילוב סיבים אלסטיים וניתנות למתיחה של 40%, ולדברי החברה מגבות השיער מגנות עליו מקצוות מפוצלים ומונעות "פריז". המגבות נעימות למגע ואכן נמתחות ומתרחבות לאורך כל הגוף - אולם לא ראינו שהן ביטלו "פריז" או הגנו על קצוות מפוצלים בשיער. המגבות מגיעות בשלושה צבעים: לבן, ירוק בהיר וכחול נייבי.

מחיר: מגבת גוף - 160 שקלים, מגבת שיער - 80 שקלים 

מגבות סטרץ', משביר, צילום: יונתן לוי

מאסק אויל מחזירים למדפים את הניחוח המוכר והנוסטלגי מהילדות של הבושם שרבים מאיתנו נהנו להריח על מדפי הפרפורמריות. האריזה שמרה על העיצוב המקורי עם האיורים הפשוטים והתמימים לצד הסרט הירוק המזוהה, בבקבוק זכוכית הקטן בגודל של 15 מ"ל.

מחיר: 129 שקלים

.

מאסק אויל, צילום: יח"צ

סבוקלם משיקים מחדש את סדרת הדיאודורנטים סטיק ללא אלומיניום וללא אלכוהול, המותאמים במיוחד לעור רגיש. לדברי החברה, הדיאודורנטים מעניקים תחושה רעננה והגנה אפקטיבית מבלי לפגוע במנגנון ההזעה הטבעי של אזור בית השחי. הדיאודורנט מועשר בעמילן טפיוקה להרגעת העור ובמגנזיום, מינרל המסייע בהפחתת הזעת יתר. נספג בעור במהירות מבלי להשאיר תחושה דביקה או כתמים. מעניק הגנה לאורך כל היום, ומגיע ללא ריח ובניחוחות מושק וקול גרין - האהוב עלינו.

מחיר: 60 שקלים ל-50 גרם

דאודורנט סבוקלם ללא אלומיניום, צילום: יח"צ

לרגל חגיגות 40 שנה, M.A.C משיקים גרסה חדשה ומשודרגת יותר לשפתון המאט האייקוני M·A·CXIMAL SILKY MATTE LIPSTICK. סדרת השפתונים בגימור מאט משיי כוללת 40 גוונים, וחוזרת עם פורמולה טובה יותר, מועשרת ברכיבי לחות והזנה. בין הרכיבים שמן קוקוס, חמאת שיאה וחמאת קקאו.

מחיר: 115 שקלים

M·A·CXIMAL SILKY MATTE LIPSTICK, צילום: יח"צ חו"ל
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר