יבואנית מקסוס תשיק בקרוב את הטנדר החשמלי הראשון בישראל

הטנדר החשמלי של מקסוס, ה-T90EV יוצע בארץ בגרסת דאבל קבינה בעלת עיצוב קשוח, עם מנוע חשמלי המפיק 201 כ"ס, טווח נסיעה נדיב של 535 ק"מ ואפשרות העמסת מטען במשקל עד 1 טון. הוצאות האחזקה צפויות להיות נמוכות מהמקובל, אך המחיר טרם נקבע

3 שנים לאחר שנכנסה צ’יינה מוטורס לשוק הרכבים החשמליים, עם מגוון דגמים מתוצרת מקסוס הסינית (מבית ענקית הרכב SAIC), תרחיב הקרוב היבואנית את פעילותה בשוק המסחריות ותחל בשיווקו של ה-T90EV, הטנדר החשמלי הראשון בישראל.

עוד מ-wheel.co.il

ה-T90EV מציע עיצוב מודרני וקשוח המאפיין את הדגמים בקטגוריה הזו, יחד עם ממדים חיצוניים נדיבים עם אורך של 5.36 מטר, רוחב של 1.9 מטר, גובה של 1.8 מטר ובסיס גלגלים של 315 ס”מ. לרכב מרווח גחון של 27 ס”מ, כושר נשיאת מטען של 1,000 ק״ג וכושר גרירה של 1,500 ק״ג.

הדגם ישווק בשלב הראשון בגרסת הנעה אחורית הכוללת מנוע חשמלי המפיק 201 כ”ס וסוללת 88.5 קוט”ש המבטיחה טווח נסיעה נדיב עד 535 ק”מ בתקן ה-WLTP, עם מערכת טעינה תלת פאזי (המאפשרות טעינה בזמן קצר בעמדות טעינה ביתית) ויכולת טעינה מהירה המבטיחה טעינה מ-20 אחוז ל-80 אחוז תוך 45 דקות בלבד. בהמשך יגיעו גם דגמי הנעה כפולה שיותאמו יותר לעבודת שטח ולשדרוג יכולות הפנאי של הרכב.

הדגם ישווק ברמת גימור אחת ‘Elite’ הכוללת מצלמת נסיעה לאחור, חיישני חניה אחוריים, מסך מגע מתקדם עם מערכת מולטימדיה בגודל 10.25 אינץ’, מדרגת צד, 6 כריות אוויר, מושבים קדמיים חשמליים ושקע חשמלי מלא 220V אשר יוכל לשמש לצרכי עבודה או קמפינג. מפרט בטיחותי מתקדם לא זמין ברכב.

הדגם יוצע עם אחריות לחמש שנים או 100,000 ק”מ ואחריות לסוללה של שמונה שנים או עד 160,000 ק”מ וצפוי ליהנות מעלויות אחזקה נמוכות המאפיינות דגמים חשמליים. מחיר הדגם יקבע עם התחלת שיווקו בקרוב וצפוי להיות אטרקטיבי לדברי היבואן.

לדברי ירון כהן, מנהל חטיבת כלי הרכב החשמליים בצ׳יינה מוטורס: “מתוך הכרת השוק וצרכיו ומחויבות לסטנדרט שירות גבוה, פעלנו ביחד עם יצרנית Maxus להתאים את הטנדר החשמלי לצרכן הישראלי. הטנדר הינו Pick-up יוקרתי, ידידותי לסביבה ובמחיר אטרקטיבי״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר