ישראל אזולאי במסר לג'קי: "הקושי הוא ההבנה שאת שם"

גם אחרי ששינו את הסטטוס לגרושים, הבעל לשעבר דואג להגיד לג'קי, שנמצאת בצילומים ל"הישרדות", כמה הוא מתגעגע

ג'קי אזולאי // צילום: אינסטגרם // ג'קי אזולאי

מסמכי הגירושים בין ג'קי אזולאי וישראל אמנם נחתמו באופן רשמי לפני כשבוע וחצי, ובכך הביאו לסופם של הנישואים בני ה-15 השנים של הזוג, אך נראה כי השניים שומרים על קשר מכבד גם מרחוק.

הבן של ג'קי אזולאי מכין מופלטות // צילום: מתוך האינסטגרם של ישראל

ג'קי אזולאי (37) נמצאת בימים אלה בפיליפינים בצילומים ל"הישרדות", וכדי שתרגיש קצת פחות געגוע לילדיה שנותרו מאחור ולא תחשוב על חגיגות המימונה שפספסה, דאג ישראל לשלוח לה מסר אוהב ומחזק מהבית בסטורי שהעלה אתמול (שבת) לאינסטגרם שלו.

המסר של ישראל לג'קי
המסר של ישראל לג'קי

"לב שלנו מלכת המימונה של החיים", תייג את ג'קי על גבי תמונה שלה. "הקושי הוא המחשבה וההבנה שאת שם איפשהו ומה שאת עוברת, ולהבין שאת לא אוכלת את המופלטה המסורתית או אוכלת בכלל. מחזיקים אצבעות, מחבקים ומתגעגעים", כתב והוסיף גם סרטון קצר של בנם לוקח פיקוד על המטבח ומכין מופלטות כשהוא כותב "התפוח לא נופל רחוק מהעץ".

אזולאי פרצה לחיינו בשנת 2013 כשזכתה במקום השלישי במאסטר שף. מאז הספיקה לקחת חלק במספר תוכניות ריאליטי נוספות כולל "זוג מנצח vip" לצד ישראל (שבו קטפו את המקום הראשון) ותוכנית ריאליטי משלה "אחותי ג'קי".


View this post on Instagram

A post shared by גקי אזולאי (@jekiazulay)

הזוגיות בין השניים ידעה עליות ומורדות, ולאחר תקופת פרידה לא קצרה (שכללה גם ראיונות שעוררו לא מעט רעש תקשורתי), השניים הגיעו בסוף מרץ לבית הדין בפתח תקווה וחתמו, כאמור, באופן רשמי על הסכם גירושים, לאחר 15 שנות נישואים וארבעה ילדים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר