בגיל 36: אבירם ברוכיאן פרש מכדורגל

הקשר שגדל בבית"ר ירושלים וזכה עמה בשתי אליפויות ושני גביעים הודיע בפוסט באינסטגרם כי החליט לתלות את הנעליים: "נולדתי ואמות בית"רי"

צילום: אלן שיבר // ברוכיאן. "נולדתי ואמות כבית"רי"

אבירם ברוכיאן הודיע היום (שישי) רשמית על פרישה מכדורגל, בגיל 36 ולאחר קריירה ארוכה בת שני עשורים במהלכה זכה בשתי אליפויות ושני גביעים עם בית"ר ירושלים.

הקשר שמזוהה עם המועדון הירושלמי כתב היום בחשבון האינסטגרם שלו: "נולדתי ואמות בית”רי. זהו זה. הגיע הזמן לתלות את הנעליים ולהגיד תודה. תודה למשחק שאני כל כך אוהב, תודה על חלום שהתגשם ועל רגעים משמחים שילוו אותי לכל החיים. תודה לכם קהל נפלא שתמכתם בי לאורך כל הדרך. למאמנים, לשחקנים שהיו לצידי, ולמשפחתי האהובה שהלכה איתי לאורך הקריירה. כשאמרתי שאמות בית"רי - באמת התכוונתי לכך. המועדון הזה לעולם יהיה חלק מהדם שלי".

ברוכיאן גדל בשכונת תלפיות מזרח בירושלים, והחל את דרכו בכדורגל במחלקת הנוער של הפועל ירושלים ממנה עבר למחלקת הנוער של הצהובים שחורים. בעונת 2002/03 עלה לראשונה לקבוצת הבוגרים של המועדון וערך את הופעת הבכורה שלו בגיל 17 וחצי בלבד במסגרת גביע הטוטו. את שער הבכורה כבש במחזור ה-30 בהפסד 4:1 להפועל ת"א.


View this post on Instagram

A post shared by Aviram Baruchian (@avirambaruchian)

בעונת 2006/07 זכה ברוכיאן עם בית"ר ירושלים באליפות המדינה, כשהוא תורם שני שערים ושני בישולים בלבד. בעונת 2007/08 רשם את העונה המוצלחת ביותר בקריירה כאשר זכה עם בית"ר בדאבל ראשון בתולדות המועדון, כשהוא מסיים את העונה כמלך הבישולים של הקבוצה עם חמישה, בנוסף ל-8 שערי ליגה ו-3 נוספים בגביע הטוטו.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

ב-2012 עזב את בית"ר וחתם בפולוניה ורשה מליגת העל בפולין אך חזר אחרי חצי עונה לישראל, להפועל ב"ש. בהמשך חזר לבית"ר, לאחר מכן עבר להפועל קטמון, הפועל ראשון לציון והפועל "אדומים" אשדוד עד לסיום הקריירה במדי בית"ר נורדיה ירושלים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר