רקדנים נגד משה פרץ: "משכורת פח אשפה"

אחרי שקיבלו 600 שקל עבור העבודה, גילו משתתפי הקליפ של פרץ כי הקטע שלהם נגנז • "הסכמנו לסכום הזה רק בגלל החשיפה", הם אומרים

צילום: גדעון מרקוביץ' // "לא היתה שום טענה בחתימת החוזים". משה פרץ

רקדנים וניצבים בקליפ של משה פרץ זועמים: עבדנו בתעריפים נמוכים בשביל חשיפה, וההופעה שלנו נגנזה.

הזמר משה פרץ צילם לפני חודשיים קליפ לשיר החדש "עושה לי ת'יום". אל הקליפ לוהקו רקדנים וניצבים שעבדו במשך שני ימי צילום. עבור היום הראשון השתכרו הרקדנים כ־350 שקלים, ואילו עבור היום השני כ־250 שקלים נוספים, בסך הכל 600 שקלים. לטענתם, הסיבה שהסכימו להשתתף על אף התעריף הנמוך היא החשיפה שהשיר עשוי לקבל. אלא שאז הוא יצא - אבל בלעדיהם. 

"אם לא היו מבטיחים חשיפה, הייתי צוחק להם בפרצוף", סיפר אחד הרקדנים. "משכורת פח אשפה". אחד הניצבים מוסיף כי לא רק שהופעתם נגנזה, אלא שאף לא הודיעו להם על כך. "היתה לנו המון ציפייה כי השקענו זמן וחיכינו לתוצאה, ובמקום זה יצא קליפ אחר; ועוד יותר מרגיז, שאף אחד מטעם ההפקה לא טרח להתנצל או לכל הפחות להודיע". 

מטעם חברת ההפקה שהפיקה את הקליפ של משה פרץ לשיר "עושה לי ת'יום" נמסר: "חוזי ההעסקה להשתתפותם של הניצבים נחתמו מול סוכניהם, ולא התקבלה שום טענה מצידם. לא נאמר ולא נכתב בשום מקום על התניה בין השכר לחשיפה בקליפ. משה פרץ בחר לשנות את הקליפ ברגע האחרון עם היציאה מהסגר והחליט לשלב בין קטעים שצולמו בטייק הראשון עם צילומים עכשויים אחרי הסגר בטייק השני. השיר אופטימי והקליפ יצא צבעוני ושמח ואנו מאחלים לכולם אהבת חינם וחג שמח".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר