נועה קירל: "מי חשב שאתן כוח לכל כך הרבה נשים"

אחרי שזכתה בפרס שינוי אידיאל היופי, הכוכבת השתפכה בטקסט מרגש: "אתן תקווה לנשים ללכת אחרי החלומות שלהן"

נועה קירל // צילום: פיני סילוק // נועה קירל

נועה קירל קיבלה שלל פרסים בחייה - חלקם חשובים יותר וחלקם פחות, אבל לא כולם מצליחים להוציא ממנה טקסט משתפך כמו זה שהעלתה היום (שני), יממה לאחר שזכתה בפרס על שינוי אידיאל היופי, בשבוע האופנה קורנית תל אביב.

הפוסט של נועה קירל // מתוך אינסטגרם
הפוסט של נועה קירל // מתוך אינסטגרם




"אחד הדברים המרגשים שקרו לי בקריירה זה לקבל את הפרס הזה", כתבה קירל בסטורי שהעלתה, "זה לא נתפס בכלל. תודה לאל הגשמתי המון חלומות, אבל לתת השראה לנערות ונשים זאת המתנה הכי גדולה שיכולתי לקבל".

הזמרת והחיילת הצעירה שתחגוג בעוד ימים ספורים את יום הולדתה ה-20 המשיכה וכתבה: "אין אידיאל יופי וכל אחת מושלמת איך שהיא והכישרון והעבודה הקשה מדברים. מי חשב שאני, נועה, אתן כח לכל כך הרבה נשים ואגרום להן להרגיש הכי יפות, הכי חזקות, הכי מדהימות איך שהן, אתן תקווה לנשים ללכת אחרי החלומות שלהן ולהבין שהכל אפשרי והשמיים הם הגבול".

את הטקסט הנרגש היא קינחה בהצעה: "שאף אחד לא יגיד לך מה לעשות ואיך לעשות וזה בכלל לא משנה מה אומרים. לקבל הודעות כמו 'זה שהגשמת את החלום שלך והתעלמת ממה שאמרו לך בהתחלה עוזר לי להתמודד עם חרם שעושים עליי בכיתה ולהבין שאני יכולה הכל' או לקבל סרטונים של נשים מכל הסוגים צבעים, דתות ומידות שרות 'איך אני נראית? מיליון דולר' ולראות אותן עפות על החיים שלהן - זה הנצחון שלי, זאת הגאווה שלי. זה ממלא אותי בכוח אדיר. תודה על הזכות להוות עבור נשים השראה ובטחון. ותודה ענקית על הפרס שלא אשכח בחיים, לא משנה לאן אגיע".

"תודה על הזכות להוות עבור נשים השראה". נועה קירל // צילום: פיני סילוק
"תודה על הזכות להוות עבור נשים השראה". נועה קירל // צילום: פיני סילוק
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר