המטען של הסמארטפון נשרף – הצעירה נכוותה בפניה

"אני משתפת את התמונות הלא נעימות שלי כדי להזהיר אחרים": המטען החל להתלקח בחדרה של נערה בת 17 מסיבה לא ברורה בזמן שישנה • אפל: "מתייחסים ברצינות רבה מאוד לבטיחות הלקוחות שלנו ואנו בקשר עם הלקוחה"

טוענים את המכשיר ליד הכרית? כדאי שתזהרו: אמי הול, נערה בת 17 מבריטניה, כמעט שילמה בחייה לאחר שהכניסה את האייפון לטעינה במהלך הלילה, והתעוררה מריח העשן לאחר שהמטען נשרף בשקע – והצית שריפה בחדר השינה שלה.

"זה היה בשעה בשעה שתיים לפנות בוקר, חיברתי את האייפון לכבל הטענה של החברה. אז נרדמתי לחמש דקות ופתאום פרצה אש ששרפה חלק מהשמיכה שלי ועשתה לי כוויה בפנים", סיפרה בראיון ל-Mirror. "רצתי לאימא שלי בקומה למטה והיא עלתה והצליחה לכבות את האש ללא צורך להזעיק את מכבי האש".

לדבריה של הצעירה, מדובר במטען מקורי של החברה: "אני בהלם, זה לא מטען זול זה מטען של אפל, אני המומה מה היה קורה עם הייתי ישנה עמוק יותר". בסטוטוס בפייסבוק שבו היא גם שיתפה תמונה של הכוויה הגדולה שנותרה לה בפנים, הוסיפה כי "אני משתפת את התמונות הלא נעימות שלי כדי להזהיר אחרים".

אייפון // צילום: ינון בן שושן
אייפון // צילום: ינון בן שושן

לפי הדיווח ב-Mirror, אמי השתמשה בכבל Lightning מקורי של אפל וחיברה אותו למטען של מותג אחר, עם זאת בחברה הגיבו באופן רשמי לאירוע, וכתבו כי "אפל מתייחסת ברצינות רבה מאוד לבטיחות הלקוחות שלנו ואנו בקשר עם הלקוחה לבדוק מה בדיוק קרה שם. אנו מפרסמים באתר שלנו מידע על הדרך הבטוחה להטעין ובכל מקרה אנו ממליצים שלא להטעין את המכשיר במקום שאינו מאוורר מספיק או שיש בו לחות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר