הילדה שנכנסה להיריון בגיל 13 הפכה לכוכבת רשת

דריה סודנישניקובה התפרסמה לאחר שנכנסה להיריון בגיל 13 בלבד • היום היא מקדמת מוצרים ברשת, מרוויחה משכורת גבוהה ומפרנסת את כל משפחתה

הנערה דריה סודנישניקובה התפרסמה לאחר שנכנסה להריון בגיל 13, לכאורה מאיוון, החבר שלה בן ה-10. כעת, הנערה בת ה-14 מרוויחה כ-5,000 ליש"ט מפרסומיה באינסטגרם, בהם היא מקדמת מוצרים לתינוקות ולחברות שונות בתחום בפני מאות אלפי העוקבים שלה בכל העולם.


View this post on Instagram

A post shared by Даша Суднишникова (@uverdig.life)

כזכור, הפרשה החלה לפני שנה, בעת שסודנישניקובה נכנסה להיריון בגיל 13. בתחילה היא טענה כי מי שהכניס אותה להיריון היה החבר שלה בן ה-10, איוון. אולם בשל גילו הצעיר של איוון, מדענים טענו כי לא יתכן שהוא אבי התינוקת אמיליה, שנולדה לפני שבעה חודשים, כיוון שגופו כלל לא היה מסוגל לייצר תאי זרע בשל גילו הצעיר. בהמשך, בחקירת המשטרה, הודתה דריה כי נאנסה על ידי תלמיד תיכון בן 15, אך התביישה להודות בכך.

@kykyderkao

 

оригинальный звук - Даша Суднишникова

הנערה פתחה מספר דפי אינסטגרם, טיקטוק וערוץ יוטיוב, ובעקבות העניין העולמי הרב ועשרות אלפי העוקבים אחריה, חברות אופנה וחברות אוכל לתינוקות פנו אליה לאחר לידת בתה כדי שתקדם מוצרים שלהן. לטענתה, היא מרוויחה כעת כ-5,000 ליש"ט לחודש, סכום ששווה ל-12 משכורות של אדם אחר בסביבת מגוריה בסיביר. כך הפכה הילדה הצעירה למפרנסת המרכזית של משפחתה כולה למעשה.


View this post on Instagram

A post shared by МАТЬ В 14 (@sudnishnikova.darya)

מעריציה הרבים של דריה עוקבים אחרי כל פרסום שלה. דריה עצמה מאושרת מהמצב ואומרת כי "אני מרוויחה כעת המון כסף. אני יכולה לתת לתינוקת שלי כל מה שהיא צריכה וזקוקה לו וגם לפרנס את המשפחה שלי. אני מרוויחה הרבה יותר ממה שהרווחתי אי פעם או ממה שההורים שלי הרוויחו, אז לא אכפת לי גם אם יש מי שמבקר אותי".


View this post on Instagram

A post shared by МАТЬ В 14 (@sudnishnikova.darya)

הדבר היחיד שמטריד את הצעירה אלו המורים בבית הספר אליו היא הוכרחה לחזור ללמוד. "המורים נותנים לי ציונים נמוכים בכוונה ולא מתחשבים בי" היא טוענת.

    
View this post on Instagram            

A post shared by Даша Суднишникова (@uverdig.life)

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר