רמלה: פרץ לדירה וניסה לאנוס קשישה

על פי הדיווח, החשוד סתם את פיה של המתלוננת וניסה להפשיט את בגדיה, אך בנה ששמע את זעקתה - הבריח את התוקף • "קיים חשד סביר לביצוע העבירות"

פרץ לדירה וניסה לאנוס את המתגוררת בה // צילום: Getty Images/iStockphoto // פרץ לדירה וניסה לאנוס את המתגוררת בה

תושב רמלה, בן 24, נעצר היום (ראשון) בחשד שפרץ בליל שבת לדירה בעיר, וניסה לאנוס קשישה שמתגורת בה, אך הבן שלה הצליח להבריחו. שופט בית משפט השלום בראשון לציון, גלעד לובינסקי זיו, האריך בשלושה ימים את מעצרו של החשוד.

ביום שישי בלילה, התקבלה במוקד 100 של המשטרה הודעה על פריצה לדירה ברמלה. על פי הדיווח, חשוד חדר לבית המתלוננת, לדבריה סתם לה את הפה, ניסה להפשיט את בגדיה, תוך שהיא זועקת במטרה שבנה ,שגם הוא ישן בדירה, ישמע אותה. בנה בן ה-64 הגיע לחדר והתעמת עם החשוד, כשהאחרון הלם בראשו של הבן באמצעות חפץ. בדרכו החוצה, החשוד אף ניפץ שמשה ובדירה נמצאו סימני דם, ששייכים לחשוד.

ניידות שהגיעו למקום איתרו פלאפון בחצר הבית של המתלוננת, ובאותו שלב גם אימו של החשוד הגיעה למקום ומסרה שהיא מחפשת את הטלפון של הבן שלה. מבדיקת השוטרים עלה כי מדובר בפלאפון של הבן. החשוד עצמו התייצב לחקירה לפנות בוקר ועל ידו נמצאה חבלה, שעל פי החשד נגרמה מניפוץ השמשה.

במוצאי שבת, הובא החשוד להארכת מעצר בבית המשפט, שם ציין נציג המשטרה כי מדובר בחשוד עם רישום פלילי מכביד בעבירות רכוש ואלימות. בא כוחו של החשוד אמר בדיון כי הוא מסכים שיש חשד סביר מהתיאור של הטוען המשטרתי, אך לא לנסיון בעילה שלא בהסכמה וכנראה זה היה מתוך בהלה או לחץ.

השופט לובינסקי זיו, קבע כי קיים חשד סביר שהחשוד ביצע את העבירות האמורות. "עיינתי בחומר החקירה שהונח לפניי ובאתי לכלל מסקנה כי קיים חשד סביר שהמשיב ביצע את העבירות האמורות. מצאתי כי מתקיימת במקרה זה עילת המעצר שעניינה חשש משיבוש הליכי חקירה או משפט. כמו כן, לאור טיב המעשים המיוחסים לחשוד, ובשים לב גם לעברו הפלילי של החשוד, סבורני כי מתקיימת גם עילת המסוכנות", כתב השופט.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר