אישום: דקר נער בגלל סכסוך בפורטנייט

בגלל עלבונות והטרדות: כתב אישום חריג נגד בן 16 שדקר נער אחר, בגלל יריבות במשחק • "דקר שוב ושוב כשהמתלונן מנסה לברוח בשארית כוחותיו"

צילום: עמי שומן // חשד: ניסה לדקור יריב ב"פורנטנייט" (למצולמים אין קשר לכתבה)

פורטנייט - גרסת המציאות: כתב אישום הוגש אתמול (חמישי) נגד נער בן 16 מחולון, זאת לאחר שרדף אחר נער בן 15 ודקר אותו עם סכין בשל סכסוך הקשור למשחק המחשב "פורטנייט". 

יש לציין כי בתקופת הסגרים הילדים ובני הנוער היו צמודים למסכים ולמשחקי המחשב. נראה שהנאשם לקח את משחק הפורטנייט "צעד אחד קדימה" - וניסה לדקור את הנער השני על מנת "לפסול אותו במציאות".

ביום ראשון התקבל דיווח במוקד המשטרה על חשד לדקירה ברחוב סוקולוב בחולון. כוחות משטרה מרחב איילון הגיעו לזירה, שם איתרו נער בן 15, תושב ת"א, שנפצע באורח קל מדקירות סכין ופונה לקבלת טיפול בבית חולים. במקביל, פתחו שוטרי מחלק הנוער בפעולות חקירה שכללו איסוף ממצאים מהזירה וסריקות אחר החשוד במעשה. כעבור זמן קצר, איתרו את החשוד. 

מהחקירה עלה כי בין השניים היתה היכרות מוקדמת במסגרת משחק הפורטנייט, ונוצר ביניהם סכסוך שכלל העלבות והטרדות הדדיות. בשלב מסויים הנער בן ה-16 מחולון הזמין את הצעיר השני להגיע מת"א על מנת ליישב את הסכסוך בינהם. הנער השני הגיע כשהוא רכוב על קורקינט ממונע, יחד עם שניים מחבריו.

עוד עולה מכתב האישום כי בשלב מסוים הגיע הנאשם כשהוא מצויד עם סכין בידו ואז הניף אותו על מנת לדקור אותו בפלג גופו העליון. הנער השני ניסה להתגונן ודחף אותו מעליו, אולם בשלב מסוים הצליח הנער לדקור אותו מתחת לבית השחי. גם אחרי הדקירה הראשונה, הוא המשיך לנסות ולדקור אותו שוב, כשהמתלונן מנסה לברוח בשארית כוחותיו, ולמזלו בעל עסק שהבחין במתרחש, נטל את הסכין מידו של הדוקר וזה ברח.

מעצרו של התוקף הוארך מעת לעת ואתמול, עם סיום החקירה, הוגש נגדו בבית המשפט לנוער כתב אישום ובקשה למעצר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר