עבדה על כולנו? הסוד של בילי אייליש נחשף

הזמרת הצעירה חשפה לוק חדש ובלונדיני, ובכך גילתה שצבע השיער השחור-ירוק המזוהה איתה כל-כך, לא היה שייך לה • המעריצים בהיסטריה

צילום: AFP // בילי אייליש

כוכבות רבות בתעשיית הבידור בכלל ובעולם המוזיקה בפרט בנו בשנים האחרונות קריירה, בין היתר הודות למראה חיצוני מובחן ואקסטרווגנטי. אפשר למנות ברשימה הזאת בין היתר את ריהאנה, ליידי גאגא וקייטי פרי. אחת הכוכבות הצעירות יותר ברשימה הזאת היא בילי אייליש, רק בת 19 וכבר זכתה בחמישה פרסי גראמי ובעוד שלל פרסים. אחד הדברים המזוהים עם אייליש הוא צבע שיערה, שנע לרוב בין לבן עז לירוק בוהק או שחור עם פסים ירוקים.

ביממה האחרונה, אייליש חרכה את הרשת, כשהציגה את צבע השיער החדש שלה - בלונד, בפוסט שהגיע למיליון לייקים תוך דקות ספורות וכעת הגיע כבר ל-17 מיליון לייקים.

@billieeilish

 

Lo Vas A Olvidar - Billie Eilish & ROSALÍA

בתוך כך, חשפה אייליש שבעצם כלל לא מדובר בצבע חדש, אלא בכזה שהיא מסתובבת איתו כבר חודשיים! איך זה אפשרי? ובכן, מתברר שאייליש עטתה בתקופה האחרונה פאה שמדמה את הלוק המזוהה שלה בגווני שחור וירוק. בזמן זה עלה לאוויר סרט הדוקו "בילי אייליש: העולם קצת מטושטש", שתיעד את חייה. רק לאחר שהבאזז סביב שידורו דעך, אייליש החליטה שהיא בשלה לחשוף את המיתוג המחודש שלה כבלונדינית.


View this post on Instagram

A post shared by BILLIE EILISH (@billieeilish)

את החשיפה היא ביצעה, לא מפתיע, בסרטון טיקטוק שהעלתה, שבו היא מביטה למצלמה ואז מזיזה קלות את שיערה שנראה טבעי לחלוטין, אך מתגלה כפאה לכל דבר. האם משמעות הדבר שגם יתר צבעי השיער שלה בעבר היו פאות ושהיא הצליחה לעבוד עלינו? תודו שגם השיער הזה נראה לגמרי אמיתי.

המעריצים לא נותרו אדישים לאירוע צביעת השיער. "אני חושבת שזאת פסגת השנה שלי עד עכשיו", כתבה אחת בטוויטר, ואחרת הוסיפה "אני אובססיבית לשיער של בילי אייליש". מעריצה אחרת התייחסה דווקא לעניין חשיפה הפאה וכתבה: "השיער של בילי היה פאה כל הזמן, אני בשוק". אנחנו רק נזכיר שלא ברור אם השיער אכן היה פאה כל הזמן או רק בחלק ממנו.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר