סופית: ה-Galaxy Note 21 לא יושק השנה

בכיר בסמסונג הודיע כי הדור הבא של מכשיר הדגל של החברה לא יושק כמתוכנן • הסיבה: מחסור בשבבים ועיכובים בפס הייצור • זה המועד החדש

ה-Galaxy Note 20 // צילום: ינון בן שושן

לקראת חיסול סופי של המותג? סמסונג לא תשיק השנה את דור ההמשך של סדרת הדגל שלה – Galaxy Note, כך מציין מנהל חטיבת המובייל של החברה, די ג'יי קו (DJ Koh). לדבריו, הסיבה המרכזית היא מחסור בשבבים, וההכרזה על סדרת ה-Note 21 צפויה להתקיים רק ב-2022.

בשל התרפצות נגיף הקורונה ברחבי העולם בשנה האחרונה והמעבר לעבודה מהבית, הדרישות לשבבים מתקדמים מרקיעות שחקים, מה שמביא לעיכוב בשרשרת האספקה והייצור –וגם משפיע על ענקית הטכנולוגיה הדרום קוראינית שמייצרת מעבדים גם לחברות אחרות.

"ה-Galaxy Note היא סדרת מוצרים חשובה בעינינו אשר אהובה על הצרכנים במשך עשר השנים האחרונות בשוק העולמי", אמר קו. "חוויית המשתמש של S-Pen היא תחום שסמסונג עבדה עליו יותר מכל אחד אחר. אנו נדאג שלא לאכזב את הרוכשים".

בחודש נובמבר האחרון דווח כי בסמסונג מתכננים לחסל את סדרת ה-Note באופן סופי, שכן העט החכם של החברה תומך בדגם ה-S21 Ultra. כמו כן, על לפי אותו פרסום, סמסונג עשויה להכריז באירוע שיתקיים בחודש יוני גם על ה-Galaxy Z Fold 3, שצפוי להגיע לראשונה עם תמיכה בעט החכם S-Pen, ואף להיות גם "היורש" של סדרת ה-Note.

יש לכם שאלות לכתב? מוזמנים לפנות אליו באמצעות חשבון האינסטגרם שלו

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר