כמו בפריז: השינוי האדיר בסופר-פארם

בהשקעה של 10 מיליון שקלים הושק סניף הקונספט הראשון והמפואר של SUPER-PHARM GALLERY • כך זה נראה מקרוב

צילום: יח"צ // הקונספט החדש של סופר-פארם

סופר-פארם השיקה היום (שני) במתחם G בראשון לציון את סניף הקונספט הראשון והמפואר שלSUPER-PHARM GALLERY בהשקעה של 10 מיליון שקלים.

מדובר בסניף קונספט חדש המתפרש על פני שתי קומות, ומציע חוויית ביוטי חדשנית וראשונה מסוגה עם 800 מ"ר של מגוון מותגי ביוטי מובילים ובלעדיים, מתחם GLAM ZONE הכולל טיפולי יופי, עמדות ציפורניים של או פי למניקור ולק ג'ל של או פי ועיצוב שיער של המותג דייסון. 

 

קומת הכניסה של GARLLERY מוקדשת כולה לביוטי, וכוללת עמדות של מותגי ביוטי מובילים בסגנון חנות בתוך חנות של ג'ורג'יו ארמני ביוטי, קיל'ס, דיור, אנסטסיה בוורלי הילס, מייקאפ רבולושן ועוד, מחלקת בישום רחבה הכוללת מותגי נישה ובשמים בלעדיים, כמו ביירדו, ג'ימי צ'ו, ורסצ'ה אטלייה ועוד ומתחם GLAM ZONE המציע טיפולי יופי במקום בניהם מניקור-פדיקור של OPI ופן של המותג דייסון.

כך למשל מניקור עם עיסוי פילינג עולה 90 שקלים וניתן לעשות גם במקום לק ג'ל. העמדה מציעה גם יום כיף עם אמא כחוויה משותפת. הקומה העליונה של סניף GALLERY כוללת מתחם דרמו-קומסטיקה רחב, מתחם אופטיקה עם מעבדת בדיקות ראייה, בית מרקחת ומגוון מוצרי צריכה הקיימים בסניפי סופר-פארם.



צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

דני לוזון, המשנה למנכ"ל סופר פארם אמר ל"ישראל היום" כי "למרות הקורונה, ולמרות שחלק מהאיפור עדיין מכוסה, החנות עובדת מצוין. אנחנו בדרך של היציאה מהקורונה והחנות תתפוצץ במכירות ותהיה אחת מחמשת החנויות החזקות בתחום הקוסמטיקה בישראל. נקים חמש או שש חנויות של קונספט זה תוך ארבע שנים. נפתח גם סניפים בחיפה, בירושלים בבאר שבע, באילת, בגלילות בראשון לציון ובבת ים". 

הרצליה אשכנזי, מנהלת שיווק סחר וקוסמטיקה בסופר פארם הוסיפה כי "רצינו להעניק חווית קוסמטיקה אחרת שאין בארץ, ולתת מקום לכל מותג בפני עצמו. יש בחנות כשבעה בוטים עם שטח לכל מותג, והלקוחה יכולה לשבת לטיפולים ולאבחונים.

בסופר פארם יש לנו חנות בתוך חנות של קילס, כשנפתח עוד 8 עמדות אצלנו בסניפים. בנוסף, יש לנו עמדה בפני עצמה של ארמני, שזו החנות השנייה של המותג אחרי קניון רמת אביב. שבוע הבא נשיק את המותג אנסטסיה בוורלי הילס, זה מותג  חזק שמחכים לו בכיליון עיניים. הרעיון בסופר פארם, ופה זה מודגש, הוא שאנחנו פונים לכל קהלי היעד. יש מוצרים יוקרתיים יותר וגם עממיים. הרעיון הוא להנגיש ללקוחה את המגוון הרחב ביותר״. על עיצוב החנות סיפרה אשכנזי  ואמרה כי "נסענו לראות קונספטים ברוסיה ובאירופה ונעזרנו בחברת עיצוב צרפתית". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר