מרהיב: הטלוויזיה השקופה של שיאומי הגיעה לישראל

המסך החדש של ענקית הטכנולוגיה הוצב כתצוגה בסניף Mi בקניון עופר הקריון • אם תהיתם, המחיר הוא כ-25 אלף שקלים

קבוצת המילטון, יבואנית מוצרי שיאומי בישראל, הציבה בחנות Mi בקניון עופר הקריון את ה-Mi TV LUX – טלוויזיית OLED שקופה, בגודל 55 אינץ'. מדובר במסך בטכנולוגיה חדשה שחשפה היצרנית הסינית באירוע הכרזה בחודש אוגוסט, כך שתוכלו להקרין בו עצמים שיראו כאילו הם מרחפים בחדר.

לצד הטכנולוגיה המיוחדת, המסך משלב גם ריענון מקסימלי של 120 הרץ, מעבד MediaTek 9650 שאמור לשפר את התמונה ותמיכה בטכנולוגיית שמע Dolby Atmos. כמו כן, המסך מגיע בעובי של 5.7 מ"מ בלבד, כאשר רוב הרכיבים נמצאים ביחידת הבסיס.

צילום: יחצ
צילום: יחצ

"מוקדם יותר השנה השקנו בישראל את ליין הטלויזיות של שיאומי, גם אנחנו הופתענו מהכניסה המוצלחת של המוצרים, הקהל הישראלי מאוד אוהב אותן, בעתיד הקרוב אנחנו נשיק דגמים נוספים ויש לנו כמה הפתעות, מסרו בקבוצת המילטון. "הטלוויזיה השקופה נמצאת בישראל בשלב זה כתצוגת תכלית של היצרן בחנות Mi בקריון, ובימים הקרובים תגיע יחידה נוספת לסניף בדיזינגוף סנטר".

אם חשבתם לרכוש אותה בעתיד, כדאי שתדעו שבינתיים מחירה באירופה הוא כ-25 אלף שקלים. באשר להשקה של המסך בישראל, הוסיפו בהמילטון כי "אנו מקווים מאוד שנצליח לייבא אותה גם לישראל שגם הקהל יוכל להנות ממוצר ייחודי".

יש לכם שאלות לכתב? מוזמנים לפנות אליו באמצעות חשבון האינסטגרם של

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר