לא רק אפל: איידיגיטל משיקה חנות חדשה

הרשת הודיעה על השקת iDigital goodiz – חנויות חדשות למכירת אביזרים לסמארטפונים בסגנון חנות ממתקים • הסניף הבא צפוי להיפתח בחודש אפריל

החנות הראשונה בקניון הזהב , צילום: תמיר רוגובסקי

איידיגיטל (iDigital) הבוקר (שלישי) על השקת iDigital goodiz – רשת חדשה לאביזרי סלולר בקונספט של חנות ממתקים. לדברי החברה, הרשת תציע חווית קניה של "חנות ממתקים לעולם הסלולר" עם מגוון עצום של כ-2000 מוצרים בכל חנות, בדגש על אביזרים לכל סוגי הסמארטפונים, עם מחירים נגישים ומגוון גדול, מתחדש וייחודי .

בחנויות יימכרו קטגוריות מוצרים רבות ומגוונות ביניהן כיסויים, כבלים, מטענים, מוצרים לרכב, סוללות נטענות, רמקולים, אוזניות, פופסוקט, כיסויים לאיירפודס ועוד. המוצג העיקרי בכל חנות הוא "קיר כוח" באורך של 10 מטרים שעליו מאות רבות של כיסויים פתוחים בעיצובים שונים שמאפשרים לקהל לראות ולחוש את המגוון כולו ולבחור את הכיסוי המועדף עליו.

שיתוף הפעולה הראשון הינו ״קולקציית הטאטו״ – עיצובים בלעדיים של אמני הקעקוע המובילים בארץ: אדית פיינטס ואביהו בין גידה מסטודיו GIDA שעיצבו כיסויים מיוחדים עבור הרשת. בנוסף, יוצעו ברשת מותגי מעצבים כגון Guess, Karl Lagerfeld, Polo – מוצרים שעד עתה לא ניתן היה להשיג בישראל.

מבחר כיסויים לסמארטפונים // צילום: יחצ
מבחר כיסויים לסמארטפונים // צילום: יחצ

לצד זה, בניגוד לאיידיגיטל שפנתה למשתמשי אפל בלבד, ב-goodiz יימכרו מוצרים המתאימים גם למערכת הפעלה אנדרואיד של המותגים והדגמים המובילים בשוק כדוגמת סמסונג ושיאומי, לצד מוצרים המתאימים לאייפון.

"החלטנו למנף את המומחיות והידע הרב שנצבר באיידיגיטל, לבניית פתרון קמעונאי ייחודי מסוגו בארץ, ולהשיק רשת חדשה המשלבת בין ערכי איידיגיטל של איכות ומקצועיות לערכים החדשים של רשת goodiz של מגוון וצבעוניות", אומרת איילת צרפתי-רוזן, מנכ"לית איידיגיטל. "באמצעות הרשת החדשה נוכל להגיע לקהל חדש שפחות נחשף לאיידיגיטל ולא רק לקהל של משתמשי אפל״.  

חנות ראשונה נפתחת היום בקניון הזהב בראשל"צ וכן אתר יעודי. החנות הבאה תיפתח כבר באפריל בטיילת באילת, כאשר מתוכננת פריסה של 20 חנויות תוך 3 שנים.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר