גרושתו של ג'ף בזוס, האיש העשיר בעולם, התחתנה עם המורה של ילדיה

כשנתיים לאחר הגירושים, אשתו לשעבר של מייסד אמזון נישאה בשנית לאיש חינוך מסיאטל • הונה של סקוט מוערך ביותר מ-62 מיליארד דולר, מה שהופך אותה לאישה השנייה העשירה בעולם

מקנזי סקוט // צילום: AP

מקנזי סקוט, אחת הנשים העשירות בעולם ואשתו לשעבר של מייסד אמזון ג'ף בזוס, התחתנה בשנית כשנתיים לאחר גירושיה מבזוס ב-2019 – כך עולה מפרסום ב"וול סטריט ג'ורנל". לפי הדיווח, בעלה הטרי של סקוט הוא דן ג'ווט, מורה למדעים בבית ספר פרטי בסיאטל, שבו לומדים ילדיה.

במגזין מפרסמים כי השניים העלו פוסט לאתר Giving Pledge (גיבינג פלדג'), המיועד לבעלי הון המתחייבים לתרום חלק מכספם לצדקה לאורך חייהם. עדות נוספת לנישואים הטריים אפשר למצוא בעמוד של סקוט באמזון, שם כתבה כי היא חיה בסיאטל עם ארבעת ילדיה ובעלה, דן.

"זה מוזר לכתוב מכתב שבו אני מציין שאני מתכנן לתרום את מרבית ההון שלי במהלך חיי, מכיוון שמעולם לא ניסיתי לצבור כזה סוג של הון שנדרש כדי להרגיש שלאמירה כזו יש בכלל משמעות", כתב ג'ווט בפוסט באתר גיבינג פלדג', והוסיף: "בצירוף מקרים משמח התחתנתי עם אחת הנשים הנדיבות והטובות שאני מכיר – והצטרפתי אליה בהתחייבות להעביר עושר פיננסי עצום כדי לשרת אחרים".

מקנזי סקוט ודן ג'ווט
מקנזי סקוט ודן ג'ווט

בתקופה האחרונה הקדישה סקוט את זמנה לעבודה פילנתרופיה. בין היתר, סקוט העניקה 586 מיליון דולר לארגונים התומכים בצדק גזעי ו-399.5 מיליון דולר לקבוצות העוזרות לעודד אנשים לשפר את מצבם הכלכלי. גם ארגונים התומכים בשוויון בין המינים, בהתפתחות גלובלית ובשוויון לקהילת הלהט"ב קיבלו מענקים.

סקוט נחשבת לדמות מפתח בהפיכתה של אמזון למה שהיא כיום. היא וג'ף הכירו ב-1992 כשהוא ראיין אותה למשרה בחברה פיננסית בה עבד לפני שהקים את אמזון, והתחתנו שנה אחר כך. לפי "פורבס", הונה מוערך ביותר מ-62 מיליארד דולר, מה שהופך אותה לאישה השנייה העשירה בעולם.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר