תלונה במשטרה: "כרמל מעודה הפרה את מעצר הבית"

לפי טענות הורי הגן, מעודה הייתה בדרכה לבית הוריה בראש העין, למרות שאינה מורשית לכך • מטה המאבק: "שוב אלו אנחנו שצריכים לעשות את העבודה"

צילום: קוקו // "הגננת המתעללת", כרמל מעודה. תמונת ארכיון

תלונה נגד "הגננת המתעללת", כרמל מעודה, על הפרת תנאי מעצר הבית שלה. ההורים לילדים בגן של מעודה, שהגישו את התלונה, טענו כי מעודה הגיעה אמש (שבת) אל משפחתה בראש העין. 

ההורים פנו גם אל הפרקליטות כדי שזו תיתן את דעתה על ההפרה לכאורה. לפי טענותיהם, אתמול, בשעה 20:20, מעודה נצפתה נוהגת ברכב של אבא שלה בכניסה לראש העין. מובילת מטה המאבק, סיון מדרי, זיהתה אותה לכאורה בכביש בכניסה לעיר ותיעדה אותה בעוד מעודה מנסה לברוח ממנה.

דקות לאחר מכן, חיכתה מדרי ברחוב בו גרים הוריה של מעודה בראש העין, ושמעה את אחותה אומרת: "בואי, אין פה אף אחד". כעבור דקה הגיעה מעודה לבית ותועדה על ידי מדרי נכנסת הביתה.

כרמל מעודה בביהמ"ש בפתח תקווה, בשנה שעברה // צילום: גדעון מרקוביץ'
כרמל מעודה בביהמ"ש בפתח תקווה, בשנה שעברה // צילום: גדעון מרקוביץ'

לאחר ששמעו על כך הורים שילדיהם נפגעו בגן של מעודה, יצאו שתי אמהות לבית בו שהתה באותה העת כרמל מעודה, וצעקו לה על מה שעשתה לילדיהן. בני משפחתה של כרמל יצאו אל השתיים, צעקו עליהן ואף הזעיקו להן ניידת בטענה כי יש הפגנה במקום. ניידת הגיעה למקום ועזבה לאחר כמה דקות.

נזכיר כי בדיון האחרון במשפטה, מעודה ביקשה הקלות במעצר הבית, וסורבה על ידי בית המשפט, תוך אזכור כי מותר לה לצאת מכתובת מעצר הבית למשך שלוש שעות בלבד במהלך ימות השבוע לליווי אביה לטיפולים.

"עבריינית מורשעת בתקיפת פעוטות, שחלקם נמצאים באותו רחוב אליו נסעה"

סיון מדרי, מנהלת מטה המאבק: "אנחנו חודשים ארוכים מקבלים פניות מאנשים שונים כי רואים את כרמל מעודה מטיילת לה, לא בקרבת בית חולים, שם אמורה ללוות את אביה לטיפולים, אך לצערי לא הספיקו לתעד זאת.

"אתמול בדרכי מביתי לראש העין זיהיתי את הרכב של מוטי מעודה, אביה של כרמל, ואת כרמל יושבת מאחורי ההגה והיה לי ברור כי היא בדרכה לבית הוריה. כרמל היא עבריינית מורשעת ב-17 סעיפי התעללות ותקיפה בפעוטות, שחלקם נמצאים באותו רחוב שלשם נסעה!

"היא כבר ביקשה בדיון האחרון הקלות ממעצר הבית ולחזור לביתה אך סורבה, אז איך יתכן שאף אחד לא מפקח על זה שהיא שם? שנותנים לה להגיע לאותו מקום שבו ביצעה את העבירות החמורות שלה? אנחנו שוב מוכחים כי אנחנו האזרחים אלו שצריכים לעשות את העבודה וזו בדיוק הסיבה שהקמנו את המטה". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר