הפעיל אולם אירועים ללא רישיון - ונקנס

הבעלים ייאלץ לשלם 150 אלף שקלים בגין הפעלת האולם שברשותו שלא כחוק למעלה מעשור • בעבר ביהמ"ש הוציא צו סגירה למקום, אך בעל העסק הפר אותו

הפעיל אולם אירועים ללא רישיון // צילום: יבניתון // הפעיל אולם אירועים ללא רישיון

בית משפט השלום בת"א, גזר על בעל בית עסק באור יהודה קנס חסר תקדים בסך של 150 אלף שקלים, התחייבות בסך 100 אלף שקלים ומאסר על תנאי, בגין הפעלת אולם האירועים שבבעלותו ללא רישיון למעלה מעשור.

אולם האירועים שימש בין היתר להלנת אורחים בחמישה חדרים בנויים, ובשנת 2018 אף הורה ביהמ"ש על סגירת המקום והחצרים, ועל אף קיומו של הצו, החשוד הפר מספר אותו פעמים ופתח הן את אולם האירועים והן את החצרים בהיעדר רישיון, כשבמקום נמכרו משקאות אלכוהוליים המחייבים אישור מתאים. החקירה העלתה כי החשוד אף לא החזיק ברשותו אישורים מתאימים של משרד הבריאות, כמתחייב לבית עסק המנהל אירועים ומגיש מזון.

בדיון הטיעונים לעונש, אמרה נציגת התביעה, עו״ד דנה כחלון, כי למרות גזר הדין הקודם, הנאשם ממשיך לעשות דין לעצמו ובשני ביקורים שנעשו במקום למרות צו הסגירה העסק היה פתוח ‏ובמקום התנהלו אירועים.

בית המשפט קבע כי העבירה המיוחסת לנאשם הינה עבירה חמורה ברף העבירות בתחום חוק רישוי עסקים, וכי מדובר בהפרה חמורה של החוק ובאי קיום של צו שיפוטי של עסק, המתנהל לאורך שנים ללא רישיון.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר