"לא נותנת לרונאלדו להחליף נורה בבית"

הדוגמנית ג'ורג'ינה רודריגס שפכה אור על חיי הזוגיות עם הכדורגלן הכי מפורסם בעולם: "אנחנו חולקים את חדר הכושר כי יש לנו רק אחד בבית ובהתחלה התביישתי להתאמן" • ומה עם ארוחות: "יש לנו שף פרטי ולפעמים אני מבשלת"

כריסטיאנו רונאלדו עם ג'ורג'ינה רודריגס. איזה חיים, צילום: אינסטגרם

הדוגמנית ג'ורג'ינה רודריגס מספרת על החיים לצדו של כריסטיאנו רונאלדו. בת הזוג של הכוכב הגדול של יובנטוס שהיא גם דוגמנית מצליחה בפני עצמה, התראיינה היום (שני) בספרד ושפכה קצת אור על אורך החיים לצדו של אחד הכדורגלנים הכי מפורסמים בעולם בעשור האחרון.

רודריגס, שמגדלת בצוותא עם רונאלדו את שלושת ילדיו ולהם גם בת משותפת, פתחה וסיפרה על חיי היום יום: "בן הזוג שלי לא מבשל בכלל, אבל אחרי כל אימון וכל בוקר מחכה לו פלטת גבינות וארוחת פסטה חמה. יש לנו שף פרטי ולפעמים גם אני מבשלת..".

על עבודות הבית הרחיבה הדוגמנית, שמגרדת את ה-24 מיליון עוקבים באינסטגרם: "יש עבודות שכריסטיאנו נשמר ולא עושה אותן. כמו להחליף נורה בבית שלנו. זה בלתי אפשרי, יש לנו תקרות כל כך גבוהות. לא כל אחד יכול לטפס שלושה מטרים מהרצפה. עדיף שהוא ישמור על עצמו ולא ייפצע.

    
View this post on Instagram            

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio)

"אם היית כריסטיאנו רונאלדו, היית מחליף נורה 20 מטר מהקרקע? ברור שלא. בשביל להיות הכי טוב במה שאתה עושה, חייבים לשמור על עצמך. בכל מקרה, אני דואגת לשאר הדברים בבית".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

על תקופת הקורונה בה הרבה להתאמן בבית, סיפרה: "אנחנו חולקים את חדר הכושר כי יש לנו רק אחד בבית", ציינה, "אני לומדת ממנו המון. הוא נותן לי מוטיבציה ומלמד אותי כיצד להתאמן בהתחלה התביישתי להתאמן לצדו כי הוא בכל זאת כריסטיאנו רונאלדו. אבל הדברים השתנו. הוא האהבה הגדולה שלי ומספק לי השראה גדולה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר