דניאל מורשת // צילום: קוקו // דניאל מורשת

אחרי שנתיים: דניאל מורשת חשף את בן זוגו

כוכב הילדים והנוער עבר להתגורר עם בן זוגו ולרגל המאורע החליט לחשוף אותו לראשונה בתמונה זוגית מקסימה • המפורסמים התלהבו

השחקן ואליל הנוער דניאל מורשת חשף בשבוע שעבר את בן זוגו בשנתיים האחרונות, לאחר שהשניים עברו להתגורר יחד. תכירו את תמיר לבנטר, החבר החתיך של דניאל מורשת.

מורשת העלה תמונה מתוקה מהבית החדש בו נראות שתי תמונות שלו ושל בן הזוג מונחות על שולחן הבית החדש. לצד התמונה מורשת עשה רפרנס לסדרה שכולם אהבו לאהוב בחודשים האחרונים, "חזרות", כשכתב: "צוץ תראה, דירה משלנו".

    
View this post on Instagram            

A post shared by Daniel Moreshet (@dmoreshet)

מורשת בן ה-27 כיכב בסדרות ילדים ונוער כמו "האי" ו"גאליס" ובהתאם מי שהיו הראשונים לברך אותו על חשיפת הזוגיות היו החברים מהסדרה, בהם רוני דלומי ותובל שפיר, וגם מי שגילמה את אהובתו יולי בסדרה - השחקנית שירן סנדל, שהגיבה בשלל לבבות מאוהבים וכתבה: "מושלמים!". גם אחיו של מורשת, השחקן עמית מורשת, התרגש מהפוסט המדובר וכתב: "אני שרוף על התמיר הזה כבר איזה שנתיים ברמות שאתם לא מבינים!".

כאמור, דניאל מורשת נמצא בזוגיות מזה כשנתיים. הוא יצא מהארון בשנת 2017, במחאה נגד החלטת הממשלה שלא לאפשר למשפחות להט"ביות לאמץ ילדים. בפוסט ארוך כתב אז: "יותר מדי זמן עמדתי בצד ושתקתי. אז כן, את חיי אני אחלוק עם גבר. כי ככה אלוקים רצה". בהקשר זה שווה אולי לציין שמורשת מגיע מרקע דתי. בחודשים האחרונים הוא גם ביצע סגירת מעגל מסוימת עם העולם הדתי שהשאיר מאחור, כשלאחר שהקדיש את שלוש השנים האחרונות ללימודים בסטודיו למשחק של יורם לווינשטיין, הוא הצטלם לאחרונה לעונה החדשה של "שבאבניקים" שתעלה בשנה הקרובה.

    
View this post on Instagram            

A post shared by tamir (@tamir_leventer)

    
View this post on Instagram            

A post shared by Daniel Moreshet (@dmoreshet)

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו