אירינה שייק בשת"פ עם קוסמטיקאית ישראלית

דוגמנית העל חברה לקוסמטיקאית של כוכבות הוליווד, מימי לוזון, ויחד הן יצרו מסכת זהב עבור היובש בשפתיים

מימי לוזון, מומחית ישראלית לבריאות העור, ודוגמנית העל אירינה שייק חברו יחד בשיתוף פעולה להשקת מהדורה מיוחדת לטיפול המעניק זוהר מידי לשפתיים בשילוב זהב 24 קראט.

מגזין ווג אף הקדיש מאמר בנושא, בו הדוגמנית ספרה על שגרת הטיפוח היומית שלה שכוללת שטיפת הפנים במים קרים כל בוקר, שפשוף הפנים עם קוביית קרח, מריחת קרם עיניים וקרם פנים וטיפול במסכת זהב של לוזון למניעת יובש בשפתיים, מממנה שייק סובלת בתדירות גבוהה.

דוגמנית העל אירינה שייק ומימי לוזון // צילום: דן אליוט
דוגמנית העל אירינה שייק ומימי לוזון // צילום: דן אליוט

שייק סיפרה למגזין כי את לוזון פגשה לפני מספר שנים כשקבלה תגובה אלרגית קשה בשפתיים לאחר טיפול שעשתה לקראת אחת מהופעותיה על השטיח האדום. "חברה שלי המליצה לי ללכת לטיפול אצל לוזון כדי לפתור את הבעיה שנוצרה ומאז הפכנו להיות מיודדות, לוזון ואני". 

לדבריה, האובססיה שלה למצוא טיפול שייסע לה למצוא טיפול יעיל ביובש שפתיים שממנו היא סובלת רבות, הביא לשיתוף הפעולה עם לוזון בהשקת מוצר חדש. "הכי טבעי עבורי היה לחבור למימי לוזון, חברה קרובה והגורו שלי בבריאות העור. על בסיס הידע והמומחיות של מימי בטיפול בעור, יחד עם ההבנה שלי מה אני באמת צריכה והאהבה המשותפת שלנו לזהב, יצרנו טיפול שפתיים יוקרתי המבוסס על עלי זהב טהור 24 קראט עם מסכה לשפתיים בשם EPIC LUSH. מאז הטיפול שומר על השפתיים שלי רכות, מלאות וזוהרות". 

מסכת זהב // צילום: Rowan Papier
מסכת זהב // צילום: Rowan Papier

הערכה כוללת שלושה דפי זהב 24 קארט לשפתיים ומסכה עשירה לשפתיים. על הטיפול מספרת לוזון כי "יש  למרוח את מסכת השפתיים EPIC LUSH על שפתיים נקיות ולהבטיח כיסוי מושלם של כל אזור השפתיים. לאחר מכן יש להניח עלה זהב ולהמתין כעשר דקות. לסיום יש לעסות היטב את החומר אל השפתיים עד ספיגה מלאה של כל עלה זהב", מסבירה לוזון. "מאחר שהמסכה עשירה גם בוויטמיני E, C  וחמאת שיאה, המסכה מזינה ומרככת את השפתיים עם תוצאות טובות ועמידות לאורך זמן. מומלץ להשתמש בה במיוחד לפני אירוע חשוב או כטיפול מתמשך בשפתיים יבשות".

את המסכה ניתן להשיג בלעדית בארץ באתר האונליין של לוזון ובקליניקה שלה בתל אביב. מחיר: 429 שקלים. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר